ויראלי

הזוי: הזמר האהוב עשה את צרכיו באמצע חנות ציבורית

הכוכב אלטון ג'ון בילה עם שני ילדיו והמאבטח שלו בחנות נעליים בפריז, כשהבין שאין שירותים במקום הוא לקח בקבוק, התרחק כמה מטרים מהקונים האחרים והחל להטיל את מימיו אל תוך אותו בקבוק
מערכת ice |  1
אלטון ג'ון (צילום shutterstock)
אחד הזמרים הגדולים והמוצלחים בעולם, אלטון ג'ון, שנחשב לאגדה, סיפק רגע ביזארי ביותר אתמול (שני), כאשר ערך קניות עם ילדיו בפריז. במהלך טיול בפריז עם שני ילדיו, נכנסו לחנות נעליים כאשר במהלך השהות השגרתית בחנות, הכוכב שאל אם יש שירותים ונענה בשלילה. אף אחד לא ציפה למהלך שנקט אלטון ג'ון שהגיע לאחר מכן.
הוא ביקש בקבוק מים מהמאבטח שלו, התרחק כמה מטרים מהקונים האחרים בחנות, והחל להשתין לתוך אותו בקבוק. המקרה ההזוי לא הסתיים בהצלחה כאשר בעל המקום התלונן על טפטופים על רצפת החנות ודרש מהמאבטח לנקות את זה. בעל המקום היה המום מהמקרה ואמר כי ב-3 השנים בהן הוא מנהל את החנות, לא קרה לו מקרה כזה.

לא רק זה, בעל המקום ששמו ראיין, לא ידע במי מדובר וכששאל את אלטון "מה אתה עושה למחייתך?" הכוכב השיב: "אני אלטון ג'ון". ראיין הציץ בגוגל ומיד הבין שזה חתיכת דבר רציני מה שקורה אצלו בחנות כרגע. בסיום, ראיין ואלטון הצטלמו, לחצו ידיים ואפילו סיפר שהוא רכש שני זוגות נעליים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גדולים או קטנים
    אסלה 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גועל נפש של דבר ואם הם הצטלמו זה רק מוכיח שכסף מוכר הכל,מעניין עם היה לו גדולים גם היו מצטלמים
    סגור