ויראלי

חברי להקת 'מוניקה סקס' נפרדים: "קשה לתאר את ההלם והצער"

אמש, במהלך הופעה של יהלי סובול סולן להקת "מוניקה סקס", חבר צוות של הלהקה חש ברע ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו. סובול נפרד: "הלב נשבר. נזכור ונאהב אותו תמיד". שחר אבן צור: "לא מאמין שלא נמשיך את המסע הזה יחד"
רוני שיינר | 
יהלי סובול (צילום אינסטגרם)
יהלי סובול, סולן להקת "מוניקה סקס", הופיע אמש בהרצליה. חבר צוות ותיק של הלהקה שליווה אותו במהלך הערב, אור ויטקובסקי, חש ברע במהלך ההופעה, התמוטט ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו.
סובול נפרד ממנו היום בפוסט שכתב: "הלב נשבר. חבר הצוות האהוב שלנו, אור ויטקובסקי, חש ברע אתמול במהלך ההופעה שלי בזאפה הרצליה. הוא פונה לבית חולים ושם נפטר. את הבשורה האיומה קיבלנו מיד לאחר ההופעה. קשה לתאר את ההלם והצער. אור היה קסם של בחור. אדם מאוד צנוע, עדין וטוב לב. תמיד עוזר לכולם עם החיוך הביישני שלו. הכרנו דרך המוזיקה. אור אהב את הלהקה, ומאוהד של הלהקה הפך באופן טבעי לאורך השנים לחבר צוות מלא. נזכור ונאהב אותו תמיד". 

מוניקה סקס (אינסטגרם)
פיטר רוט, חבר הלהקה, כתב: "אור ויטקובסקי המתוק איננו.. במשך 6 שנים ליווה אותי ורבים אחרים בהופעות, צילם, תיעד רגעים, עזר להפקה עד שהפך בעצמו לחבר צוות מן המניין. אור כשמו כן הוא היה אור גדול וחייכן שכולו טוב. כולנו כבר מתגעגעים אליך". 
שחר אבן צור נפרד גם הוא: "קשה לכתוב, כואב, שבור ולא מאמין שלא נמשיך את המסע הזה יחד. אוהב אותך אחי". 
 
אור ויטקובסקי ז"ל (פייסבוק)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה