ויראלי

כוכב "ארץ נהדרת" זרק רעיון: "נסראללה עדיין יזרוק טילים?"

כוכב ארץ נהדרת ומי שמשחק את דמותו של סינוואר בה, אלי פיניש, פרסם סרטון באינסטגרם בו הוא מציע רעיון חדש לאור פרסום שחרור האסירים הבטחוניים מפאת מצוקת מקום במתקנים
מערכת ice |  3
אלי פיניש (צילום ארץ נהדרת)
כוכב התוכנית ארץ נהדרת ואחד הקומיקאים האהובים והוותיקים בישראל, אלי פיניש, מרבה להתבטא ברשתות החברתיות בנוגע למלחמת חרבות ברזל, מאז נפתחה באותו בוקר נורא של ה-7 באוקטובר.
בחשבונו ברשת החברתית אינסטגרם הוא פרסם סרטון בו הוא מתבטא בנוגע למצב הקשה בצפון וברקע האיום הגובר מכניסה למלחמה בעצימות גבוהה מול חסן נסראללה וארגון הטרור שלו בלבנון חיזבאללה.
 
"תגידו רגע לגבי השחרור המדובר של האסירים הבטחוניים, ה'מחבלים החמודים' האלה שעכשיו שחררנו, אני יש לי איזשהו רעיון תגידו לי מה דעתכם..." פתח פיניש את דבריו והוסיף "הרי אומרים ששחררו אותם כי אין מספיק מקום, והמתקנים מפוצצים ומדובר במאות ומדובר באלפים...אבל איפה כן יש מקום?"
"בצפון. ומתקנים. ומקום", ענה פיניש על שאלתו שלו והוסיף "אז אם נעביר את כל המחבלים שכל כך אין עבורם מקום והם מעיקים שם בדרום, ונעביר אותם לצפון, ונשים אותם באזורים, במטולה, בקריית שמונה, לאן שמגיעים הטילים. נסראללה עדיין יזרוק טילים שהוא יודע שאחיו המוסלמים שם? או שהוא יעשה: "אה וואלה? עכשיו אני לא יכול לזרוק אבן כשאני יודע שאח שלי שם... וואלה". רעיון לא?".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גאוני
    זד 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחנות אוהלים ליד קריית שמונה, וכל הגליל ולהשמיע להם אזעקות כל היום. אפשר גם להעסיק אותם בחפירת בורות כדי לקבור את אלה מביניהם שימותו מהטילים.
    סגור
  • 2.
    חזק
    קולו 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחד הטובים
    סגור
  • 1.
    הלוואי זה היה נכון
    אני 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רעיון טוב, אבל נסראללה לא סובל את חמאס בגלל שהם סונים... מבחינתו הוא מרוויח כל עוד נהרגים יהודים וסונים...
    סגור