ויראלי

הכוכב היהודי מסתבך בענק: "סקס אלים ומשפיל, איבדתי את ההכרה"

הסופר והתסריטאי היהודי, ניל גיימן, מסתבך בגדול אחרי ששתי נשים שקיימו איתו מערכת יחסים בעבר, טענו כי הוא תקף אותן מינית בצורה אלימה במיוחד: "אקטים מיניים של חדירה קשוחה ומשפילה. זה היה אלים ועוצמתי עד שאיבדתי את ההכרה. זה היה כאב מהשמיים". הכוכב מכחיש את כל הטענות נגדו
מערכת ice | 
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הסופר והתסריטאי היהודי, ניל גיימן, מסתבך בגדול אחרי ששתי נשים טוענות כי הוא תקף אותן מינית בצורה אלימה במיוחד. גיימן עצמו מכחיש את הטענות נגדו וטען כי מדובר בשקר.
הסיפור נחשף בפודקאסט חדש שעלה "מאסטר: ההאשמות נגד ניל גיימן", שעלה אתמול (רביעי) ברשת החדשות הבריטית "Tortoise", במסגרתו שתי הנשים, עמן ניהל מערכת יחסים, טוענות לאקטים מיניים אלימים ומשפילים במיוחד.
אחת מהנשים, סקרלט בת ה-23, ששימשה כמטפלת של ילדיו, סיפרה כי אירוע התקיפה המינית הראשון שחוותה היה מספר שעות בלבד לאחר שהכירה אותו, בזמן שהתקלחה בביתו שבניו זילנד.
סקרלט תיארה את האקטים המיניים כ"אקטים מיניים של חדירה קשוחה ומשפילה", וטענה שבאחת הפעמים הוא היה כה "אלים ועוצמתי עד שאיבדתי את ההכרה. זה היה כאב מהשמיים". עוד טענה כי כשביקשה שיפסיק, הוא צחק עליה והשתמש בחגורה עמה הכה אותה נמרצות. גיימן מכחיש את כל הטענות נגדו.
אישה נוספת שלא חשפה את זהותה, סיפרה כי כשהייתה בת 18, גיימן הגיע לאירוע חתימה על ספרים בפלורידה, שם פגשה אותו לראשונה. היא טענה כי במהלך מערכת היחסים שלהם הוא חדר אליה בניגוד להסכמתה, וטענה כי היא "לא רצתה או נהנתה מזה. בחלק מהמקרים צרחתי מרוב כאב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה