ויראלי

אדיר מילר בעקיצה לסטודנטים לתקשורת: "תבחרו בית קפה טוב"

הסטנדאפיסט והשחקן אדיר מילר התארח בבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל שבשומרון, וחילק כמה עצות לסטודנטים שרוצים להיכנס לתעשייה: "תקשורת זה דבר ענק, תבדקו מה טוב לכם"

מערכת ice | 
אדיר מילר (צילום צילום מסך, קשת, ערוץ 2)
במסגרת "מפגשים עם התעשייה" בבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל, שיתף הסטנדאפיסט והשחקן השבוע (שלישי) כיצד הצליח להתקדם בתעשיית הבידור והתקשורת.
כשנשאל אם הוא מעדיף עבודה על סדרת טלוויזיה מאשר הופעת סטנדאפ אמר כי דווקא הסטנדאפ הוא מה שעזר לו לפתח את הקריירה הטלוויזיונית שלו. "אני איש של קהל, יש משהו שעל הבמה הדבר הבלתי אמצעי שאני יכול לפנות לכל אחד ואני גם רואה את המצב שלו. כשאתה עושה טלוויזיה אתה לא רואה את הקהל, אתה עובד קשה אבל אתה לא רואה את הצופים שוכבים על הספה. הסטדנאפ הוא החבר הראשון שלי שהכיר לי את החברים שלו - את התאטרון, את הקולנוע, והטלוויזיה. זה החבר הכי קרוב והחבר הכי מפרנס שלי, הוא לב הדבר. השאר זה ענפים שלו".
לאחר מכן הוא התבקש לתת עצות לסטודנטים שרוצים לעבוד בתחום, ותחילה עקץ ואמר להם: "תבחרו בית קפה טוב". לאחר מכן אמר שיש צורך לחשוב טוב באיזה תחום בתוך התעשייה הסטודנטים ירצו להתמקצע: "יש עיתונות, יש כתיבה, יש משחק. תקשורת זה דבר ענק, דברים שטובים לאחרים לא בהכרח טובים לך".
 

עוד אמר כי הוא מאמין בחלומות ביניים: "יש אנשים שמספרים לי שהם כתבו משהו ומוסיפים 'זה יותר מתאים לאמריקה מאשר לישראל', ואני אומר 'אבל רגע, עוד לא כתבת שורה'. זה כמו לבנות בניין, תתחיל מהחניון ולאט לאט תבנה אותו".
"זה כמו שהיה לי חלום בהתחלה לסגור מרתון סטנדאפיסטים, אחרי זה הגשמתי את זה וחלמתי למלא את צוותא, אחרי זה היה לי חלום להגיע לטלוויזיה. ככה במדרגות קטנות כל פעם חלמתי מחדש".
לבסוף אמר מילר לסטודנטים: "תאמינו בעצמכם, זה נשמע קלישאה. שנכנסים לכם לפרויקט שלכם הרבה אנשים, אני לא מכיר אף פעם ששלחתי למישהו סרט שלי ושאלתי אותו איך היה והוא לא אמר כלום. תקשיבו לכולם אבל בסוף תחליטו לבד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה