ויראלי

ליאור דיין נשדד בביתו בזמן שישן: "הגעתי עכשיו מתחנת המשטרה"

דיין חשף בתכנית הרדיו שלו: "ראיתי שהמגירה פתוחה. הלכתי להכין לעצמי קפה התיישבתי במחשב ואני רואה אין מחשב. פתאום אני רואה שהדלת פתוחה לגמרי, הגעתי עכשיו מתחנת המשטרה, מחוז דרום תל אביב, למזלי הם לא נגעו במפתחות של הרכב, מזל שהשכן המליץ לי לעשות ביטוח"
מערכת ice | 
ליאור דיין
כוכב גולסטאר ומגיש רדיו לב המדינה, ליאור דיין, חווה בוקר מבעית בדירתו, כאשר גילה לחרדתו כי גנבים פרצו במהלך הלילה (רביעי), לביתו בצפון תל אביב, כשהוא עצמו נכח בבית וישו במיטתו.
בגניבה נעלמו פריטים יקרי ערך של דיין. בשל כך הוא מיהר לסור לתחנת המשטרה והגיש שם תלונה, הוא סיפר ל-TMI כי הוא ביטח ממש לאחרונה את דירתו. בתכניתו עם אורטל עמר בלב המדינה הוא חשף: "יש לי חתולה חדשה, היא עושה בלאגן בבית".

הוא המשיך וסיפר לה ולמאזינים: "התעוררתי בבוקר וראיתי שיש יחסית בלגן, היא תמיד מבלגנת את הבית. אמרתי לה שתיים, הפעם הגזמת יש יותר מדי בלאגן. היא הסתכלה עליי במבט שאומר זה לא אני".
הוא המשיך וחשף: "הסתכלתי עוד הפעם וראיתי שהמגירה פתוחה. הלכתי להכין לעצמי קפה התיישבתי במחשב ואני רואה אין מחשב. פתאום אני רואה שהדלת פתוחה לגמרי, הגעתי עכשיו מתחנת המשטרה, מחוז דרום תל אביב, למזלי הם לא נגעו במפתחות של הרכב, מזל שהשכן המליץ לי לעשות ביטוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה