ויראלי

יובל שרף: "עוזבות את הארץ, זה מפחיד אותי"

השחקנית והדוגמנית יובל שרף, בביקורת נוקבת אך מלאת תחושות סביב אלו שבחרו לעזוב את הארץ בזמן המלחמה, וזאת לאחר שמשפחות בכיתה של בנה בחרו לעשות זאת: "זה מכעיס אותי, זה מפחיד אותי"
מערכת ice |  3
יובל שרף (צילום אינסטגרם)
השחקנית יובל שרף, מתבטאת היום (רביעי) בביקורת חריפה אך מלאת תחושות ורגשות, סביב אלו שבוחרים לעזוב את הארץ בעקבות המצב במדינה, מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל.
אם בדצמבר, בחרה השחקנית לשתף על תחושותיה עם האשמה לממשלה והתגברות תחושת הייאוש, הפעם הגיע תור הרגש דווקא כנגד אלו שמקיפים אותה בחיי היום-יום, משפחות שהחליטו לעזוב את הארץ.
הדוגמנית הישראלית משתפת כי לא פחות מחמש משפחות מהכיתה של בנה בן ה-10 נורי, החליטו לעזוב את הארץ ולגור בחו"ל. בנוסף, גם זוג חברים של שרף החליטו לעשות רילוקיישן. וברצף השמועות השחקנית גם משתפת ששומעת על עוד שנוסעים ל-"טיול" למשך "שנה", או במילים אחרות: מחפשים מקום אחר.
רצף הרגשות של שרף התעורר בה והיא החליטה לשתף על כך: "זה מעציב אותי" כתבה, אך הוסיפה שלא רק זאת אלא גם: "זה מכעיס אותי, זה מעורר את קנאתי, זה מעצבן אותי", ובעיקר - "זה מפחיד אותי". משפט עליו חזרה ארבע פעמים. 

צילום מסך אינסטגרם
בביצה בישראל מכירים ככל הנראה מקרוב את התופעה. נזכיר את בני הזוג ליאון ופאולה רוזנברג שהחליטו כבר לפני תקופה לעבור יחד עם שתי הבנות לגור בקפריסין. רק לאחרונה שיתף על כך ליאון בפוסט בפייסבוק ובו הודה כי הוא ומשפחתו מתמודדים עם קשיים רבים, וכתב: "אני חש זרות מוחלטת". גם רעייתו, המגישה פאולה רוזנברג, נאלצה להתמודד עם ביקורות קשות בישראל על החלטת בני הזוג לעזוב את המדינה בזמן המלחמה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מעניין שאצלי זה לא כך
    שיממ 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה רק במגזר שלכם. אצלנו מגנים על הארץ בגופם. ועוד יש לכם את החוצפה וכפיות הטובה לכנות אותם משיחיים הזויים. לכו לעזאזל , ערב רב
    סגור
  • 2.
    אל תדאגי הם יחזרו לארץ על 8!! (ל"ת)
    איה 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שאין שרשים מסורת ותרבות המשקפת את
    אורי 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המסורת של ישראל, יש חוסר ביכולת לנטוע שרשים באדמה הזאת, מבחינתם אשמה זו אדמה אספרסו ארוך הור אספרסו ארוך, ולכן טוב שאנשים כאלו עוזבים משום שהם פועלים לערכים אוניברסלים פרוגרסיבים בישראל מה שיגרום להרס המדינה היהודית. אז שלום לכם ולא להתראות
    סגור