ויראלי

בן אל תבורי חושף לאן נעלם: "שלא יכעס שלא עניתי"

אחד האנשים המדוברים ביותר בישראל בימים האחרונים הוא בן אל תבורי, שהסעיר את מדינת ישראל כולה עם הריאיון החושפני שסיפק, ובו חשף את הטראומה מהחווייה הקשה שעבר בילדותו. לאחר שלא ענה לטלפונים לזמן מה, כעת הוא חושף לאן הוא נעלם
מערכת ice |  1
בן אל תבורי מתראיין לאולפן שישי (צילום אולפן שישי, חברת החדשות)
בן אל תבורי הדהים וריגש מדינה שלמה בריאיון שסיפק לערוץ 12, בו חשף שעבר בילדותו, בגיל 8, הטרדה מינית קשה, אך לא פירט מעבר לכך על המקרה או הדמות המטרידה. לאחר שהריאיון גרר תגובות רבות, גם משפחתו של תבורי הגיבה.
אביו של בן אל, הזמר המפורסם שימי תבורי, הגיב בכעס לריאיון של בנו ואמר שהוא מחזק את בנו לאחר החשיפה וגם שהוא "נותן למצב להירגע. אחרי זה אני אלך ונשב יחד ואברר איתו לעומק בתקווה שהוא יפתח את הלב בפניי". שימי תבורי אמר כי הוא אינו יודע במי מדובר ואם היה יודע היה "הייתי מכסח את מי שעולל לו את זה, ודואג שישלח לכלא לכל חייו".
לא כולם הגיבו באהדה שכזו לריאיון החושפני של בן. אחותו של בן אל נכנסה בו חזיתית על הריאיון ואף טענה, בנוסף לבני משפחה נוספים, כי בן אל משקר בנוגע להטרדה המינית שעבר. כמובן שבן אל לא נשאר חייב ופרסם הודעה קשה כנגדה ואמר לה, "את לא אחותי".
לאחר מספר ימים שהרוחות נרגעו, בן אל לפתע נעלם לזמן מה כאשר גם בטלפון שלו לא הצליחו להשיג אותו. היום (ראשון) הוא חשף כי בסך הכל הוא איבד את מכשיר הטלפון שלו.

צילום מסך אינסטגרם
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "הסעיר את מדינת ישראל כולה " אתם מבינים למה המדינה
    רעם ביום בהיר 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראת ככה אנחנו בעיצומה של אחת המילחמות החשבות ביותר למדינת ישראל ולפני פתיחה מילחמה כוללת מול לבנון אירן חוטים ומי יודע עוד איזה מדינה ערבית תצתרף פשוט מלחמת הישרדות ליהדות ופתאום אני נתקל בכתבה עם הכותרת המפוצצת על בספק זמר בן אל ואני שואל את עצמי זה אמיתי ??? מה נגמרה המילחמה הכל דבש ??? אין חיילים גיבורים שלנו שנהרגים כימעט כל יום כדי שאנחנו האזרחים נוכל בכלל לחיות פה , עצוב לי מה שקורה במדינה שלנו .
    סגור