ויראלי

שליחים של וולט מטרידים נשים אחרי ההזמנה? "זו חציית גבול"

לאחרונה החלה תופעה מטרידה במיוחד בישראל, במסגרתה שליחים של אפליקציית המשלוחים וולט, יוצרים קשר עם לקוחות אליהם הביאו משלוח של מזון ופונים אליהם בפרטי. אחת הלקוחות שזה קרה לה, מספרת: "נבהלתי, הוא יכול להיות פסיכופט"
מערכת ice | 
וולט (צילום יחצ WOLT ישראל)
לאחרונה החלה תופעה מטרידה במיוחד בישראל, במסגרתה שליחים של אפליקציית המשלוחים וולט, יוצרים קשר עם לקוחות אליהם הביאו משלוח של מזון ופונים אליהם בפרטי.
כך קרה לבחורה בשם נעמה, שחשפה בפני "חדשות 12" כי היא הזמינה יחד עם ידיד שלה משלוח של פיצה מוולט, כשלפתע היא קיבלה הודעה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה בה נכתב: "היי, עשיתי אלייך משלוח היום. את ממש מוצאת חן בעיניי. היית רוצה לצאת אולי מתישהו". נעמה השיבה להודעה וכתבה: "היי, זה פחות מתאים לי כרגע, אבל תודה על ההצעה, שיהיה המשך יום טוב".
נעמה מספרת כי מבחינתה "זו חציית גבול, נבהלתי. הוא יכול להיות פסיכופט". היא טוענת כי יש לו את הפרטים שלה מהעבודה שלו, ולמרות שלוולט יש מנגנוני הגנה שאמורים לשמור על פרטיות הלקוחות, הם מצליחים לעקוף זאת בדרכים שונות ומטרידים נשים לאחר עבודתם.
שליח של וולט סיפר ל"חדשות 12" כי הוא "מכיר הרבה שליחים שעושים את זה". לטענתו, זאת דרך קלה מאוד להתחיל עם בחורה. לטענתו, יש להם את כל הפרטים שלה, בין אם מדובר בכתובת מגורים, שם מלא, ומשם אפשר להתקדם בקלות.
מ"וולט" נמסר בתגובה ל"חדשות 12" כי "המקרה שתואר בכתבה חמור מאוד. השליח אינו חשוף למספר הטלפון של הלקוח בשום שלב, וכל פרט שהוא מקבל למשלוח נמחק מיד לאחר השלמתו. בכל אירוע דומה, פנו לשירות הלקוחות כדי שנוכל לטפל מיד ולסיים את ההתקשרות עם השליח".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה