ויראלי

"נסראללה התחיל לכתוב עבור ידיעות אחרונות?!"

הצל יוצא נגד ידיעות אחרונות עקב עמוד בעיתון שלהם בו כתוב בגדול כי מספר ההרוגים בישראל יגיע ל-15,000 כתוצאה ממלחמה עם חיזבאללה. "הנדסת מוחות על סטרואידים!"
מערכת ice |  2
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
הראפר ומשפיען הרשת, יואב אליאסי או בכינויו "הצל", דואג להשאיר את חשבון האינסטגרם שלו פעיל ובמיוחד בתקופת המלחמה הוא דואג לכתוב ולהוציא החוצה את כל דעותיו. היום, (חמישי) הוא יוצא בהתבטאות חריגה נגד עיתון "ידיעות אחרונות", אשר כתבו בכותרת באחד העמודים בעיתון - "מספר ההרוגים בישראל יגיע ל-15,000".
הצל כלל לא אהב את התבטאות העיתון ולא נשאר חייב, כך כתב בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו: "תגידו נסראללה התחיל לכתוב עבור ידיעות אחרונות?!" הצל גם התייחס למודעה מתחת לכותרת הזו אשר מדברת על כך שרק עסקת חטופים תביא לסיום המלחמה וכתב: "ומה שאתה רואים בעמוד הראשי למטה בסגול זאת פרסומת של ארגון ה0מאל קיצוני "עומדים ביחד"(תנחשו עם מי הם עומדים יחד)"
לסיום, אמר הצל: "הנדסת מוחות על סטרואידים!". אחת המתקפות הזכורות של הצל במלחמה זו, היא נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר לו כתב: "הבטחת שלא יישאר חמאס - והוצאת את צה״ל מעזה בזמן שחמאס חי וקיים הבטחת שעזה תסבול - והעברת להם יותר מ-20 אלף משאיות סחורה ודלקים הבטחת לעצור את החשמל ולהחזיר אותם לתקופת האבן - והעברת להם חשמל ומים על חשבוננו. הבטחת לשמור על החיילים שלנו - ולא אישרת לתקוף מהאוויר כדי לא לפגוע ב״חפים מפשע״. הבטחת שתחזיר את החטופים, הבטחת לנו כבוד ראש הממשלה הבטחת ...כמה הבטחות ריקות כמה???!?!?" 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הצל הוא לא ראפר,
    אפס מאופס.כלומניק. 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא חאפר.
    סגור
  • 1.
    הנדסת תודעה עובדת שעות נוספות, החיסון - זרקו את התקשורת
    חח 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהחלון
    סגור