ויראלי

יעל בר זוהר נפרדת בדמעות: "מתגעגעת אלייך כל כך"

כשהיא עומדת בצמוד לקבר הטרי, בר זוהר העלתה סטורי ובו כתבה: "אבא שלי, האמנת בי תמיד, דחפת אותי להצליח, לזרוח כמו השמש. היית הכנפיים שלי, שמרת עליי כל החיים. אני אוהבת אותך, מתגעגעת אלייך כל כך"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
רק לפני כחודש, הדוגמנית ומגישה יעל בר זוהר שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי אביה, מנחם בר זוהר, הלך לעולמו. הבשורה הקשה הגיעה לאחר רצף של שיתופים אודות מצבו הבריאותי שמחמיר משבוע לשבוע, ולאחר שטפלה בו באופן מסור. אמש (שלישי) הכוכבת העלתה סטורי נוסף לקראת יום ה-30 ללכתו ולגילוי המצבה.
כשהיא עומדת בצמוד לקבר הטרי, בר זוהר העלתה סטורי ובו כתבה: "אבא שלי, האמנת בי תמיד, דחפת אותי להצליח, לזרוח כמו השמש. היית הכנפיים שלי, שמרת עליי כל החיים. אני אוהבת אותך, מתגעגעת אלייך כל כך".

יממה לפני היא כתבה: "מחר יום ה-30 של אבא... אני רגילה בשנים האחרונות לטפל באבא. ועכשיו, מה שנשאר לטפל בו – זה המצבה. והניסיון להנציח ולהנכיח אותו באהבה גדולה", שיתפה בכאב. נזכיר כי בחודש שעבר כתבה: "אבא שלי, לא מאמינה שאני כותבת את המילים האלה. אבל אבא שלי. הגיבור. כבר לא פה. אני עוד לא מוצאת את המילים וכבר מתגעגעת אליך נורא. אבא שלי המתוק".
גם בעלה, גיא זו ארץ, שיתף בנושא: "מני יקר. אני זוכר את הפגישה הראשונה שלנו בבית שלך ברמת אביב הייתי קצת בלחץ בכל זאת פעם ראשונה לפגוש את האבא של החברה החדשה שלי אבל מהר מאוד הבנתי עם מי אני מתעסק. קשה להיפרד אז בוא נחליט לא להיפרד נחליט שתמשיך לחיות בלב שלנו ותמיד תשאר חלק מהמשפחה. אני אוהב אותך מני דה מן!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה