ויראלי

ינון מגל מותקף חזרה על ידי כתבת מעריב: "לא מסוגל לקבל ביקורת"

אחרי שינון מגל הטיח עלבונות בכתבת מעריב, מיקי לוין, על טור הדעה שכתבה שהתייחס לריאיון שקיים עם ראש הממשלה, לוין משיבה ומשגרת לעברו עקיצה: "אם אני טמבלית- למה אתה קורא אותי שוב ושוב? אני למשל מעולם לא צופה בך, רק כשנתניהו מגיע להתראיין אצל העובד הרצע שלו" 
רוני שיינר |  2
ינון מגל (צילום X/ @YinonMagal)

ביום ראשון התראיין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14. נתניהו דן בין היתר בנושא החטופים, הזירה הצפונית וסוגיות נוספות הקשורות במלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס. הריאיון חולל סערה לאחר שנתניהו ציין כי הוא מוכן לעסקה שתחזיר חלק מהחטופים, בתמורה שלאחר מכן ישראל תמשיך להילחם – אך לא מוכן לסיים את הלחימה באופן מלא.

בבוקר למחרת פורסם טור דעה על הריאיון בעיתון מעריב, שנכתב על ידי הכתבת הוותיקה של העיתון, מיקי לוין. כותרתו של הטור הייתה "אפילו ינון מגל התכווץ בכיסא כשהפנים שנתניהו לא כשיר לנהל את המלחמה". בטור נכתב כי נתניהו הדהים גם את הנוכחים באולפן "הפטריוטים", בשל העובדה כי לא חידש בדבר, ומהדברים ש"אמר ולא אמר". 
ינון מגל, מנחה התוכנית ומי שהופקד על הריאיון עם נתניהו, לא אהב בלשון המעטה את אשר כתבה לוין והגיב בזעם בחשבון ה- X שלו (טוויטר לשעבר): "אני לא מבין. כל טמבל יכול לכתוב טור בעיתון? אין רף מינימום? טיפה אינטליגנציה? משהו בסיסי אפילו?".
הערב (שלישי) השיבה מיקי לוין לדבריו: "ינון מגל יודע לבקר את כולם, אבל לא מסוגל לקבל ביקורת בעצמו". לוין הוסיפה ועקצה את מגל: "אם אני טמבלית- למה אתה קורא אותי שוב ושוב. אני למשל מעולם לא צופה בך, רק כשנתניהו מגיע להתראיין אצל העובד הרצע שלו". 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודק היום כל דביל יכול לכתוב . (ל"ת)
    מוטי 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קשקשנית בלי טיפת יושרה
    שקול 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההופעה של נתניהו היתה מרשימה וכל הצופים הרגישו שיש על מי לסמוך. את המסקנה שלה הכתבת הביאה מהבית וכתבה את דעתה בלי קשר למה שראתה, או לא
    סגור