ויראלי

תעלומה ביעד האהוב: לאן נעלמו הישראלי ובת זוגו הדוגמנית?

יצחק כהן, ישראלי בן 37 ובת זוגו הדוגמנית, ג'נבה לופז בת ה-27, נעדרים בפיליפינים מזה כארבעה ימים, זאת לאחר שהרכב שלהם נמצא כשהוא נטוש ושרוף לגמרי בצדי הכביש ועדיין לא ברור מה עלה בגורלם
מערכת ice |  1
יצחק כהן וגנבה לופז (צילום צילום מסך מתוך חדשות UNTV News and Rescue)
יצחק כהן, ישראלי בן 37 ובת זוגו הדוגמנית, ג'נבה לופז בת ה-27, נעדרים בפיליפינים מזה כארבעה ימים, זאת לאחר שהרכב שלהם נמצא כשהוא נטוש ושרוף לגמרי בצדי הכביש.
על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הרכב השרוף של השניים נמצא בסמוך למקום מגוריהם בעיר אנג'לס סיטי, שממוקמת במרכז מדינת הפיליפינים. על פי הדיווחים, אחותה של הדוגמנית הצעירה, דיווחה למשטרה כי היא לא מצליחה ליצור עם השניים קשר כבר מיום שישי, ה-21 ביוני, והיא חוששת שקרה להם משהו. ביום שבת הרכב השרוף נמצא, ובו פרטים אישיים של השניים כולל תעודת זהות של לופז.
השניים עשו את דרכם לעיר קאפאס שבמחוז טארלאק במדינה, שם תכננו פגישת עסקים עם אדם ממנו היו מעוניינים לרכוש נכס. מיד עלה החשד כי אותם אנשים מעורבים בכך, אך במשטרה הפיליפינית הודיעו כי הם בדקו את הנושא, חקרו את אותם אנשים שאמורים היו להיפגש עמם וטענו כי ההצהרות שלהם אומתו ואין חשש כי הם מעורבים בדבר. משרד החוץ הישראלי מטפל בנושא.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלך
    לא עניין 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שקורה למי שמתבולל עונש מבורא עולם ??
    סגור