ויראלי

אשתו של הכדורגלן חושפת: "הייתי כבויה, הרגשתי שהוא לא מבין אותי"

גל רפאלוב, אשתו של קפטן מכבי חיפה ליאור רפאלוב, בפוסט חושפני על התמודדות עם הפרעות אכילה: "החלטתי שאני חושפת את מה שהתמודדתי איתו והלוואי ועוד בנות שמתמודדות עם זה יצליחו להתגבר על המכשול הזה ולצאת חזקות ובריאות יותר"
רוני שיינר | 
גל רפאלוב (צילום אינסטגרם)
גל רפאלוב, אשתו של קפטן מועדון הכדורגל מכבי חיפה ליאור רפאלוב, פרסמה לפני זמן קצר פוסט חושפני, בו שיתפה כי סבלה עד לפני מספר חודשים מהפרעות אכילה ומתת תזונה. 
"כולכם כבר יודעים שביוני ליאור עבר למכבי חיפה. רק עברנו לבית חדש ובהחלטה משותפת עם ליאור, החלטתי שהשנה הזאת אני והילדים נשארים בבלגיה ולאחר מכן הוא יחבור אלינו ונמשיך לחיות שם כרגיל. זאת הייתה חצי שנה מאתגרת. שלושה ילדים, עסק, בית ועוד מלא דברים שהתמודדתי ביום יום. הרגשתי שפשוט הכל סוגר עלי", כתבה. 

גל וליאור רפאלוב (אינסטגרם)
רפאלוב המשיכה ושיתפה: "היו עוברים ימים שבקושי הייתי אוכלת, היה מגיע הערב והייתי אוכלת תפוח והולכת לישון. הרגשתי את הגוף שלי קורס, לא היה לי תיאבון, לא רציתי לאכול, ההתמודדות הנפשית הזאת גרמה לי לקרוס. אני זוכרת שיחות על גבי שיחות שליאור היה אומר לי שאני רזה מדי ומה קורה לי ולמה אני לא אוכלת. הרגשתי שהוא לא מבין אותי, הרגשתי שאף אחד לא מבין אותי. לא הייתי מסוגלת לאכול, הייתי כבויה ובעיקר עושה הכל על אוטומט". 
על התפנית שהצילה את חייה סיפרה: "ואז הגיעה השבת השחורה, הכל השתנה וחזרתי לפה. עבדתי על עצמי, על הנפש, אין דבר כזה יותר 'לדלג' על ארוחות, אני חיה אורח חיים בריא, אם זה מבחינת אימונים, תזונה, מתכונים בריאים. חשוב לי להעביר את זה לילדיי, שאמא היא אמא בריאה. היא אוכלת, מתאמנת, היא חזקה ואין דבר כזה להישאר רעבה או ללכת לישון בלי לאכול. להיות רזה זה בסדר, כל עוד את בריאה, אוכלת וחיה אורח חיים בריא. אז כן, הייתי בתת משקל, היום אני שלמה כדי לדבר על זה. ואם אני יכולה לשנות משהו אפילו אצל מישהי אחת שמתמודדת עם זה, עשיתי את שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה