ויראלי

איציק זוהר יודע? ברקע הסערה האלימה - לאקסית יש בשורה

האקסית האיטלקיה של איציק זוהר, שאף התארסה לו לפני שהשניים הפרידו כוחות, בישרה לעולם בחשבון האינסטגרם שלה על הצעד הבא עם בן זוגה החדש. איך איציק זוהר, שנמצא כעת בעין הסערה בפרשת האלימות כלפי מיטל אדרי, יגיב?
מערכת ice |  2
איציק זוהר (צילום פלאש 90)
כוכב הכדורגל ואיש העסקים איציק זוהר עומד בימים אלו במרכזה של פרשה חריגה וקשה במיוחד. זאת לאחר שתועד נוקט באלימות כלפי בת הזוג שלו לשעבר, מיטל אדרי, סמוך לביתו. התיעוד עורר סערה גדולה ברשת ותגובות קשות נגד זוהר, המשטרה אף פתחה בבדיקת האירוע והוגש נגדו כתב אישום.
במסגרת הסערה הגדולה סביב האירוע, זוהר חטף תגובות נאצה קשות על התנהגותו, אך מנגד, היה מי שיצא להגנתו. זמן קצר לאחר שהתנצל, יצאה להגנתו של זוהר מפיקת האירועים המוכרת אירית רחמים, שנחשבת לחברתו הקרובה: "איציק, אני יודעת כמה אתה טוב לכולם וכמה אתה נשמה גדולה. זו גדולה לבקש מחילה קבל עם ועדה. אם מיטל מחלה לו, תבינו שיש בו לא מעט צדדים טובים. מיטל היא אשת עסקים ממולחת ומבינה שיש גם מעלות".
מנגד היו מי שתקפו אותו על כך, על אף היכרותם המוקדמת. לדוגמה, אופירה אסייג בחרה לכתוב לזוהר כך: "השבוע פורסם סרטון קשה של איציק זוהר מכה את בת זוגו מיטל. הסרטון קשה, אמרתי לאיציק מילים חריפות כמו שאני יודעת ובדרכי. הוא הקשיב, והיום התנצל ברשתות החברתיות. חשוב לומר לכל הגברים, אם עדיין לא הבנתם, אסור לאף גבר להרים יד על אישה. אם איציק לא שולט בזה, הוא יטפל בזה. אני מכירה אותו ויודעת שיעשה את זה".
בנוסף, זוהר חטף מכה כלכלית כאשר חברת "מימון ישיר" החליטה להפסיק את ההתקשרות עמו והמנכ"ל ערן גולן אף התנער במפורש ממעשיו כפי שתועדו. על פי משעלי, גולן שלח מייל לעובדיו ובו התבטא בחריפות נגד המעשים.

כעת, אם כל אלו לא מספיקים, זוהר כעת מקבל בשורה נוספת שאולי לא פשוטה עבורו, ואולי כן. מי שהייתה בת זוגו עד לפני שנתיים ואף השניים היו מאורסים, לאורה ולנטינו, הודיעה כי מתארסת לבן זוגה החדש, גבור. 
 

כזכור, לאורה ולנטינו הגיבה לפרסום הפרשה האלימה וסיפקה כמה אמירות מעניינות מאד. "אני לא הולכת לתת כתבה לאף אחד. אני לא הולכת להגיד לכם מה הוא עשה לי ומה הוא לא עשה לי. הוא עשה לי המון דברים ואני אף פעם לא דיברתי על זה, כי קודם כל אני מתביישת מזה, ושנית אני בחיים לא הולכת להגיד את הדברים האלה לאף אחד כי יש לו משפחה וילדים ואני נותנת להם כבוד", אמרה ולנטינו בין דבריה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העולם מצחיק אז צוחקים
    יוסי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איציק זוהר איש עסקים. הצחקתם אותי אולי איש הקזינויים
    סגור
  • 1.
    איציק זוהר
    אור 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אירית בושה שאת מגנה עליו. זה לא פעם ראשונה שזה קורה לו. ראי מה ארוסתו לשעבר אמרה. לא את ולא גב' אופירה שאת איל גולן צלבה. תגנו על הדבר הזה. יוגש נגדו כתב אישום כפי שהמשטרה הודיעה. וישב בכלא על מעשיו. הגיע הזמן. גבר מכה, איפוא נישמע כדבר הזה.
    סגור