ויראלי

אביב גפן מתחתן בפעם השלישית: הפרטים נחשפים

אביב גפן ישבור את הכוס בפעם השלישית, כשיינשא לזוגתו שרון קאופמן, ב-24 בספטמבר. האורחים של השניים יצטרכו לארוז מזוודה ולהמריא לריזורט יווני. לאחרונה חזרה קאופמן ממסיבת רווקות שהתקיימה, תיראו מופתעים- ביוון 
רוני שיינר | 
אביב גפן ושרון קאופמן (צילום אלון לוין)
הזמן והיוצר אביב גפן ובת זוגו שרון קאופמן יינשאו בטקס מצומצם בפני כמה עשרות בני משפחה וחברים בריזורט יווני ב-24 בספטמבר, כך פורסם אמש בעמוד האינסטגרם של התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". בימים האחרונים שהתה קאופמן לצד חברותיה הקרובות במסיבת רווקות ביוון. 
מערכת היחסים בין גפן וקאופמן, בעלת מאפייה במרכז הארץ, החלה לאחר שגפן התגרש מאשתו ואם ילדיו, שני פרידן, לאחר 23 שנות זוגיות. נישואיו הראשונים של גפן היו לאילנה ברקוביץ', שהחזיקו מעמד במשך שנתיים.  
גפן וקאופמן הכירו על סט צילומי תוכנית הריאליטי "דה וויס", בה כיהן גפן כשופט וקאופמן עבדה בצוות ההפקה. לאחר גירושיו הפך הקשר לרומנטי וחודשים ספורים לאחר מכן גפן ביקש את ידה של קאופמן, בהצעת נישואין שהפתיעה את הביצה המקומית. בימים אלה מתגוררים השניים בביתו של גפן בשכונת צהלה בתל אביב. 
בתחילת החודש קיבל גפן תואר "דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד", והגיע לטקס המכובד כשהוא מלווה בבני משפחתו ובקאופמן, לה הודה במסגרת הנאום שנשא. בחודש שעבר, העלה גפן תמונה רומנטית מאחורי הקלעים של המופע "נשף רוק" בה הוא מתנשק עם קאופמן, וכתב: "מאחורי כל דבר מצליח יש אישה יותר מצליחה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה