ויראלי

מגיש ערוץ 14 מזהיר מעוקץ: "מזהיר מהנוכל הסדרתי הזה"

גולדן העלה פוסט חדש בפייסבוק בו כתב: "עדכון חם מהשטח: שמו של האיש אינו רם וקנין, ובטח לא מיכאל. שמו יורם קינן, והוא נחשף גם ״ביצאת צדיק״ כשקרן וגנב. שתפו בכל הכח, כדי להזהיר אנשים מפניו של מיכאל/יורם קינן/רם וקנין"
מערכת ice | 
שי גולדן (צילום ויקיפדיה)
רק ביום חמישי האחרון, מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14שי גולדן, סיפר כי נפל לטענתו לעוקץ של טכנאי מזגנים, כאשר את שמו ואת פרטיו האישיים של אותו איש מקצוע הוא חשף בדף הפייסבוק שלו ושם הזהיר את העוקבים הרבים מלבקש את שירותיו.
אבל יממה לאחר שחשף זאת, גולדן העלה פוסט חדש בפייסבוק בו כתב: "עדכון חם מהשטח: שמו של האיש אינו רם וקנין, ובטח לא מיכאל. שמו יורם קינן, והוא נחשף גם ״ביצאת צדיק״ כשקרן וגנב. שתפו בכל הכח, כדי להזהיר אנשים מפניו של מיכאל/יורם קינן/רם וקנין".

גולדן לא הפסיק וכתב פוסט נוסף: "בהמשך לפוסט העוקץ שעברתי על ידי מיכאל/רם וקנין/רמי קינן - הגיעו אליי פניות מאנשים נוספים שנפגעו מהאדם הזה. אם יש כאן כאלה נוספים, אנא פנו אליי בפרטי. מצ״ב תמונתו. הקישור לכתבה עליו מ״יצאת צדיק״, ודף הנחיתה השקרי שלו, בו הוא מזדהה כ״מיכאל״. והכי חשוב: שתפו! מוכרחים להזהיר אנשים מהנוכל הסדרתי הזה".
למזלו, כמה בעלי מקצוע שראו את הפוסט שהעלה על העוקץ שעבר שלחו לו הצעה להגיע אליו ולתקן את המזגן שלו, אחד הגיע לביתו ואפילו לא לקח ממנו תשלום על אף ההתעקשות של גולדן לשלם לו עבור השירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה