ויראלי

ילד עם תסמונת דאון סולק מהופעה בבושת פנים: "זה היה נורא"

עצוב: ונסה וייסי לקחה את בנה הצעיר  ג'סי, ילד מתוק שסובל מתסמונת דאון, להופעה של הזמרת האהובה עליו פינק באנגליה, עליה הוציאה אלפי שקלים. אלא שעד מהרה ההופעה הפכה לסיוט, כשג'סי רקד והמאבטחים סילקו אותו מהאולם: "הרגשנו מאוימים. הם ליוו אותנו מחוץ למתחם, ממש כמו פושעים"
מערכת ice | 
ונסה ובנה גסי (צילום טוויטר @MailOnline)
עצוב: ונסה וייסי רק רצתה לקחת את בנה ג'סי, ילד מתוק שסובל מתסמונת דאון, להופעה של הזמרת האהובה עליו פינק באנגליה. אלה שעד מהרה ההופעה לה הם כל כך חיכו, ועבורה הוציאה ג'סי סכומי כסף גבוהים במיוחד של למעלה מ-630 פאונד (כ-3,000 שקל), אלה שזו הסתיימה בסיוט ובהשפלה של ממש.
אמו של ג'סי חשפה ב"דיילי מייל" את המקרה העצוב שקרה להם, אחרי שסולקה יחד עם בנה וחברתה שהגיע עמם מהאולם. לטענתה, ג'סי בסך הכל רקד ונהנה, אלה שאז הגיעו 6 מאבטחים שדרשו שהוא יישב. כשהיא ניסתה להסביר להם את המצב, אלה טענו כי אין להם מה לעשות בנושא, ואחרי שהוא לא ישב במקומו הם סולקו מהאולם בבושת פנים.
ונסה סיפרה ל"דיילי מייל" על התגלגלות האירועים: "עמדנו במושבים שלנו, ג'סי רקד. הוא בגובה מטר, הוא בידר את כולם. ואז הגיעו שישה שומרים ואמרו לנו שאנחנו חייבים לזוז. כשהסברתי להם על המגבלה של ג'סי הם אמרו שאין שום דבר שהם יכולים לעשות, אנחנו צריכים לשבת במושבים שלנו או לזוז משם".
בהמשך, חשפה ונסה את ההשפלה הגדולה שחוותה יחד עם בנה: "זה היה נורא. הם הציעו לנו לשבת בחדר אטום לסאונד שיש במקום, אבל זה היה אומר שהיינו צופים בהופעה במסך וג'סי לא היה שומע כלום. שלב זה כבר ממש כעסתי עליהם והייתי עצבנית על זה שאנחנו מפספסים את פינק. ג'סי היה מאוכזב. הרגשנו מאוימים. הם ליוו אותנו מחוץ למתחם, ממש כמו פושעים".
התגובה של מנהלי האולם לא איחרה לבוא, והם ממש לא התנצלו על שקרה: "הצענו להם אלטרנטיבות אחרות, כולל החדר האטום, אך הם סירבו. הבטיחות של כל המבלים במתחם נשארת בעדיפות עליונה עבורנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה