ויראלי

דני קושמרו בהישג: זה התואר היוקרתי בו זכה מגיש חדשות 12

מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" זכה דני קושמרו במספר אותות ופרסים על עבודתו העיתונאית. היום נודע כי קושמרו יקבל גם את אות אביר איכות השלטון לשנת 2023. בחברת החדשות מיהרו לפרגן למגיש הוותיק: "ברכות לדני קושמרו שלנו! גאים בך"

רוני שיינר |  3
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)
עיתונאי חדשות 12 דני קושמרו, מגיש "אולפן שישי" ו"המהדורה המרכזית" זכה באות אביר איכות השלטון של התנועה לאיכות השלטון בתחום התקשורת לשנת 2023. 
בנימוקי הבחירה של התנועה, הבוחרת מדי שנה אבירות ואבירים שמקבלים את התואר על פועלם ועשייתם למען הציבור הישראלי ועל היותם מופת לטוהר מידות במגוון תחומים, נכתב כי "אות אביר איכות השלטון מוענק על יכולתו לבטא היטב את קול העם ועל עיסוקו בחיבור בין החלקים השונים של החברה תוך הבעת ביקורת חשובה. ב-7 באוקטובר, עם תחילת מלחמת חרבות ברזל, הוביל קושמרו את שידורי החדשות ברגישות רבה ומאז ממשיך לשדר במקצועיות". 

מקבל פירגון מהמערכת (אינסטגרם)
בנוסף לקושמרו, נבחרו בצל המלחמה והמהפכה המשפטית שקדמה לה תשעה אנשים וארגונים נוספים: שופטת בית המשפט העליון בדימוס ענת ברון בקטגוריית הרשות השופטת, האלוף במיל' נועם תיבון בקטגוריית ביטחון, חבר הכנסת ולדימיר בליאק ("יש עתיד") בקטגוריית הרשות המחוקקת, ראש המועצה האזורית שער הנגב המנוח אופיר ליבשטיין בקטגוריית רשות מקומית, מטה מאבק משפחות החטופים וחברת הכנסת נעמה לזימי ("העבודה") בקטגוריית מאבק חברתי, אלי י' ממשרד הפנים בקטגוריית חושפי שחיתות, פרופ' קרין נהון בתחום האקדמיה ובקטגוריית חינוך ותרבות נבחרה תוכנית הסאטירה "זהו זה" המשודרת בכאן 11.
אתמול פורסם כי שר הפנים משה ארבל זכה גם כן באות אך סירב לקבלו. במכתב לנשיאות הוועדה כתב: "הגעתי למסקנה שאיני יכול להסכים לקבל את האות בעת הזו". 
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מגיע לו קומבינות
    דוד 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 2.
    מקצוע מוזר!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה שאם עיתונאי מדבר נגד הממשלה הוא שמאלני.אבל אם עיתונאי מדבר בעד הממשלה,אז הוא שופר ולכן זה צביעות.שהתפקיד העיקרי שלו זה כמו סאטירה להעביר ביקורת על השלטון!!!!
    סגור
  • 1.
    נהיה פאטתי כבר שמחלקים פרסים בשיטת חבר מביא חבר
    יכמכ 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האליטה מחלקת פרסים לעצמה וליקירים לה ולא למי שבאמת ראויים לכך אבל לא מאותה קאסטה. זילות של הפרס
    סגור