ויראלי

גרושתו של אייל גולן תחת מתקפה: "לא את החומריות הזו"

לאחר שחטפה ביקורות דניאל גרינברג רטנה: “קיבלתי כמה הודעות של ‘זה כזה לא את, כל החומריות הזאת.’ זה לא המקום של חלילה להשוויץ במותגים, ממש לא. פשוט כשאתם שואלות אותי, מה קניתי, מאיפה וכאלה.. אז זה חלק מהמקום הזה שאני משתפת. יש כל כך הרבה טרחניות שמרגישות שאין להן מה להגיד, אבל הן חייבות להגיד משהו"
מערכת ice |  1
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ אייל גולן)
גרושתו של אייל גולן, כוכבת הרשת דניאל גרינברג, שנפרדה ממנו רק לאחרונה אחרי ניסיון קאמבק שלא צלח, חטפה ביקורת קשה באינסטגרם שלה מצד עוקבת שרטנה על החופשות המרובות שלה בחו”ל בעוד היא אמא לשני ילדים, גם אם אין סתירה או קשר בין השניים. 
הביקורת הגיעה אחרי שגרינברג הראתה לעוקבותיה תיק שאנל יוקרתי שקנתה לעצמה בטיול: “מתלבשת חופשי משיין ונראה מיליון דולר. אבל תיקים, חגורות ונעליים זה פטיש קשוח אני מודה. ותאכלס בינינו, מגיע לי”.

לאחר שחטפה ביקורות היא רטנה: “קיבלתי כמה הודעות של ‘זה כזה לא את, כל החומריות הזאת.’ זה לא המקום של חלילה להשוויץ במותגים, ממש לא. פשוט כשאתם שואלות אותי, מה קניתי, מאיפה וכאלה.. אז זה חלק מהמקום הזה שאני משתפת. יש כל כך הרבה טרחניות שמרגישות שאין להן מה להגיד, אבל הן חייבות להגיד משהו. זה לא מונע אצלן ממקום של פרגון אלא, ממקום של להוריד או להקטין”.
לסיום כתבה: “אני לא מבינה את זה באמת. אני, אם לדוגמה אין לי זה איזה משהו טוב להגיד או ירים לאותו בן אדם. אז או שאני לא אגיד כלום, או שאני אפרוק את זה עם חברה טובה שלי.. אבל באמת, איש, איש באמונתו ורצונותיו יחיה. אין שום קשר בין זה שאני קונה מותגים, כי אני באמת עובדת קשה בשביל הכסף הזה, לבין מה שקורה במדינה. כאילו, זו טרחנות להגיד ‘עם כל מה שקורה במדינה את מתעסקת עכשיו בתיקים’, כאילו מה הקשר!? די!”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דניאל גרינברג
    עליזה 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא הית נשואה לאייל,לא הית קונה מותגים יקרים , הית קונה בשוק רמלה לוד קצת צניעות לא תזיק לך, אישה פטטית.
    סגור