ויראלי

כוכב "הישרדות" הזמין ניידת: "ילד זרק בקבוק על המונית"

בזמן שנהג במונית שלו וכשחברו יושב לצדו, בקבוק זכוכית נזרק לעבר טילטיל על ידי ילד ששהה בסמוך עם חבריו. "אם הבקבוק היה פוגע בשמשה הקדמית של הרכב, אני מאמין שאני והחבר שהיה איתי היינו עכשיו באשפוז" שיתף טילטיל, שהחליט שלא להגיש תלונה 
רוני שיינר |  1
טילטיל (צילום צילום מסך אינסטגרם)
במהלך נסיעה שגרתית של טילטיל, יוצא התוכנית "הישרדות", נזרק לעבר המונית שבבעלותו בקבוק זכוכית גדול, על ידי ילד ששהה עם חבריו בסמוך לכביש. 
"אני עדיין מזועזע", שיתף טילטיל. "נסעתי עם חבר שגר בשכונת תל ברוך צפון שבתל אביב, ופתאום אני מקבל בקבוק זכוכית גדול של ערק על הטקסי שלי, שפגע בדרך נס במכסה המנוע ועלה על הגג של הטקסי, שגם הוא מזכוכית. רק תחשבו מה היה קורה אם הבקבוק היה פוגע בשמשה הקדמית של הרכב, אני מאמין שאני והחבר שהיה איתי היינו עכשיו באשפוז". 
טילטיל המשיך ושיתף: "מתברר שילדים בני 13 עד 17 שתו ערק והשתכרו, ואחד מהם החליט לזרוק את הבקבוק על המכונית הראשונה שתעבור. כשיצאתי מהרכב חלקם ברחו והיו בהלם שזה אני, היו כמה ילדים שנשארו לעשות איתי סלפי. את האמת לא רציתי להזמין משטרה כי הם ילדים, אבל החבר שלי אמר לי שהוא לא מוותר כי גם החיים שלו היו בסכנה של ממש. המשטרה הגיעה ושאלה מה אני רוצה לעשות ואמרתי שכלום, שאני לא רוצה להזיק לילדים האלה. ספגתי את כל הנזק עלי". 

הבקבוק שנזרק ונותר כראיה (אינסטגרם)
בהמשך, קיבל טילטיל תגובות רבות על החלטתו שלא להגיש תלונה, בטענה שהילדים לא ילמדו לקח ויחזרו על המעשה שוב. "אולי אתם צודקים, אבל אני נשבע שלא הייתי מסוגל לעשות את זה. חשבתי שהנער הזה עוד כמה שנים הולך להיות חייל ואולי גם לוחם, לא הייתי מסוגל". 
 
 תיעוד המקרה מהמונית של טילטיל (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טילטיל אתה בנאדם טוב אבל…
    אייל 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היית צריך להגיש תלונה אחי. מחר הוא יפגע ברכב אחר וזה ייגמר אחרת
    סגור