ויראלי

הדוגמנית התארסה לבן זוגה בחצי השנה האחרונה: "חשבתי שהוא צוחק"

שמחה גואטה התארסה בסוף השבוע לבן זוגה, אלעד וקנין. היא שיתפה כי הייתה זו הפתעה עבורה: "הוא שואל אותי 'את רוצה להיות אשתי לכל החיים?'. אני כבר בדלת, באה לצאת לחינה, חשבתי שהוא צוחק. אני מסתובבת ואני קולטת אותו עם הטבעת"
רוני שיינר | 
טבעת אירוסין (צילום pexels)
הדוגמנית שמחה גואטה (35) התארסה לבן זוגה בחצי השנה האחרונה, אלעד וקנין (40). השניים בישרו את הבשורה המרגשת ברשתות החברתיות: גואטה פרסמה תמונה שלה  בה מציגה את הטבעת הנוצצת, והוסיפה את הכיתוב: "כן, לכל החיים".  
על האירוסין כתבה גואטה: "האיש שלי לכל החיים שלף טבעת אתמול. רגע לפני שאנחנו באים לצאת לחינה, הוא שואל אותי 'את רוצה להיות אשתי לכל החיים?'. אני כבר בדלת, באה לצאת לחינה, חשבתי שהוא צוחק. אני מסתובבת ואני קולטת אותו עם הטבעת. תודה לבורא עולם שזכינו. ישתבח שמו לעד". 

מכריזים על האירוסין. גואטה ווקנין (אינסטגרם)
גואטה ווקנין הכירו דרך חברים משותפים. "אחרי שבת אצל המשפחה ושיח על כל מה שקורה לנו במדינה, אבא שלי אומר שקודם כל נבין אחדות ואז נצליח להצליח", כתבה גואטה בתחילתה של הזוגיות. אלה יהיו נישואיה השניים של גואטה, שנישאה בעבר לבן זוגה שלומי. השניים התגרשו כעבור שבוע ימים בלבד.  
בין המברכים הייתה חברתה הקרובה של גואטה, אורטל עמר, שהשתתפה לצדה בדוקו- הריאליטי "גולסטאריות". גואטה השתתפה בתוכניות ריאליטי נוספות, בהן "להיות זמרת", "הישרדות VIP" ואף קטפה את המקום הראשון בעונה השלישית של התוכנית "MKR המטבח המנצח", בה השתתפה יחד עם אביה, חבר הכנסת לשעבר, יגאל גואטה. 

רגע ההצעה (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה