ויראלי

ליאור רז נשבר: "עצוב לי ממש, הרס עצום"

לאחר שביקר בצפון שנפגע וממשיך להפגע קשות מתקיפות חיזבאללה, ליאור רז שיתף בתחושותיו לגבי המצב "במקום שבחג השבועות יהיו שם אלפי מטיילים מצאתי את עצמי כמעט לבד בחבל הארץ היפה שלנו"
מערכת ice | 
ליאור רז (צילום אור גפן)
השחקן האהוב והמוצלח ליאור רז, שיתף אתמול, (רביעי) בסטורי שלו את תחושותיו לאחר שביקר בצפון הארץ לנוכח התקיפות והשריפות. כשהגיע כתב "כשכולם נוטשים אנחנו באים". לאחר מכן המשיך ואמר "חבל ארץ נטוש".
לאחר הביקור, שיתף את תחושותיו וכתב בסטורי: "היום בבוקר כששמעתי על כמות הטילים שנפלו בצפון והשרפות הגדולות שהתלקחו שם החלטתי לנסוע לצפון. הייתי בקרית שמונה, כפר גלעדי ומנרה, על קו הגבול עם לבנון פגשתי את כיתות הכוננות, אנשים מדהימים מלח הארץ, אנשים טובים שננטשו בישובים שלהם. ההרס הוא עצום. במקום שבחג השבועות יהיו שם אלפי מטיילים מצאתי את עצמי כמעט לבד בחבל הארץ היפה
שלנו. ועצוב לי ממש".
לאחר מכן שיתף פוסט בפייסבוק של ניסן זאבי שספר על הרקע מאחורי המפגש עם רז ועל הביקור עצמו. "אחרי משמרת לילה, קמנו לבוקר של 200 רקטות על הצפון, הרס ושריפות בכל המרחב, ובטלוויזיה, תוכניות בישול. המועקה של חג בקיבוץ הנטוש מתעצמת. ואז טלפון. "ניסן מה קורה זה ליאור רז, אני בדרך אליכם". לקח לי שנייה להבין, ואז בשער הקיבוץ, מופיעים ליאור רז, יוצר פאודה,  ונועם ברדין, יזם על ומנכל WAZE לשעבר שאחראי על האקזיט הכי גדול שיצא אז מישראל. "לא יכולנו לשבת בבית בזמן שהצפון בוער, ראינו שהכל מתנהל כאילו כרגיל במרכז אז החלטנו לעלות אליכם צפונה ולחזק".
ממשיך לפרט על המפגש עצמו: " שתינו קפה בחצר, סיבוב בכפר גלעדי, ברכס רמים, ואז עלינו למנרה. אף אחד לא יכול להישאר אדיש להרס הרב שם. ובכל הזמן הזה, ליאור באדיבות שלא נגמרת מצטלם עם כל מי שמבקש, חיילים, כיתות כוננות. ונועם הצנוע, מוצא
עצמו נותן טיפים לסטאטראפיסטים שתקועים כבר 250 ימים במילואים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה