ויראלי

אימה ביעד האהוב: ישראלי הותקף באכזריות בידי פרו פלסטינים | צפו

ישראלי בשם יותם אייל העלה תיעוד שלו לרשתות החברתיות כשהוא מותקף באלימות קשה בידיי פרו פלסטינים בברצלונה: "מישהו הגיע מאחורי והכה אותי בראש, הספקתי לצלם את התוקף וחברים שלו לפני שבעטו לי את הטלפון מהידיים". צפו בתיעוד
מערכת ice |  7
מפגינים פרו-פלסטינים (צילום יוטיוב/ כאן 11)
אחת המדינות שיוצאות הכי הרבה נגד ישראל בתקופת מלחמת :חרבות ברזל" היא ספרד, שאף החליטה להתייצב לצידה של דרום אפריקה בתביעה שלה בבית הדין בהאג נגד ישראל. העיר ברצלונה, שנחשבת לאחת המתויירות ביותר בעולם, הפכה למוקד שנאה נגד ישראלים.
מדי שבוע מתקיימות בעיר הפגנות ענק נגד ישראל, כאשר ראשיה של העיר מתבטאים בכל דרך אפשרית נגד ישראל. כעת, נראה כי השנאה כלפי ישראלים ביעד המתוייר עולה מדרגה, אחרי שישראלי בשם יותם אייל, שטייל לאחרונה בברצלונה, טוען כי הותקף באלימות קשה על ידי פרו פלסטינים בברצלונה ונפגע בראשו.
אייל טייל ברחובות העיר כשהוא חובש כיפה על ראשו, כשלפתע מספר אנשים שזיהו שהוא ישראלי החלו לקלל אותו ואף סימנו לעברו אצבע משולשת. בהמשך, הם אף תקפו אותו פיזית באלימות קשה מאוד, כשלטענתו אחד מהם אף חבט בראשו מאחור, ואחד נוסף בעט במכשיר הפלאפון שלו והעיף אותו לרצפה.
 
אייל העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו ובו הוא צירף את הסרטון מהאלימות שספג וכתב: "הותקפתי אתמול בידי חבורה של ערבים בברצלונה, בזמן שרובם קיללו אותי ואת ישראל כי ראו את הכיפה, מישהו הגיע מאחורי והכה אותי בראש, הספקתי לצלם את התוקף וחברים שלו לפני שבעטו לי את הטלפון מהידיים. אני בסדר, והם ישלמו על התקיפה הזו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ברצלונה
    אזרחית שאכפת לה 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אירופה חזרה להיות מסוכנת ליהודים. עדיף שלא להגיע אליה. שירקבו עם המוסלמים האלימים שהביאו לתוכם.
    סגור
  • 6.
    ברצלונה תמיד היתה מסוכנת
    קרן 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לפני עשר שנים כשטיילתי ברחובות בלי כיפה ובטעות נכנסתי לשכונות מסוימות, כבר אז ראיתי אנשים עם עיניים מלאות חשד ושנאה. יש בברצלונה הרבה פשע, שנאה ומלחמות דת בלי קשר ליהודים וישראל. פשוט בשנה האחרונה נוח לנתב את זה נגד ישראל כדי ליצור מעין אחדות מלאכותית. הכי טוב להתרחק משם ולתת להם להישרף בתוך השנאה של עצמם. יש שם מלא אפריקאים פליטים, סמים ומלחמות פנימיות.
    סגור
  • 5.
    זהירות
    ירון 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה ללכת עם כיפה?!!!
    סגור
  • 4.
    הם לא ישלמו אלא אנחנו עד שלא נחזור בתשובה !!! (ל"ת)
    אינשם 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    ברצלונה
    אני 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש ככה התחילה השואה ום וגם ה7 לאוקטובר אותו דבר ממש מפחיד וחוץ מזה אנחנו אסור לנו כיפה ולהם מותר את הסחבה שהם מנסים את עצמם והגברים עים הצעיף סחבה של ראו מים וסבון שנים זה מותר איזה עולם מסוכן מתחיל להיות
    סגור
  • 2.
    הפתרון
    ספרדיה 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשלוח אליהם לספרד את כל הטרוריסטים בעזה ושתוך זמן קצר הם ישתלטו להם על המדינה ויעשו שם טרור ואז נראה אותם גיבורים גדולים!!!
    סגור
  • 1.
    טיפשות
    לי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה היה לך לחפש שם? ועוד עם כיפה. מה הקטע של הישראלים לנסוע למקומות שלא רוצים אותנו.
    סגור