ויראלי

עדן בן זקן בפאדיחת ענק: לא תאמינו מה קרה במהלך ההופעה בקיסריה

הזמרת האהובה עדן בן זקן, הופיעה בקיסריה וחגגה את יום הולדתה, כאשר בנה מישל ובעלה שוקי עלו על הבמה כדי להגיש לה עוגה ענקית. אז מה כבר יכול להשתבש אתם אומרים? רמז: הכל. צפו בתיעוד מההופעה
מערכת ice |  2
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)
עדן בן זקן, אחת הזמרות האהובות בישראל, הופיעה אמש (חמישי) בקיסריה לעיניי אלפי צופים נלהבים. מי שניצלו את ההופעה של עדן בן זקן הם בעלה שוקי ובנה מישל, שעלו על הבמה וחגגו יום הולדת לעדן.
במהלך ההופעה, עדן בן זקן העלתה את שוקי ומישל לבמה, כאשר השניים הגיעו עם עוגה מושקעת במיוחד. אלא שפאדיחה ענקית התרחשה על הבמה, כאשר מישל ניגש לאמו להביא לה את העוגה, אלא שהעוגה התרסקה על הבמה. שוקי יצא קול במיוחד, טעם מהעוגה עם האצבע והשלושה לקחו את זה בצורה קלילה.
עומרי סילבר העלה את הסטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו כאמור מישל הפיל את העוגה, ועל הרקע של הסטורי שהעלה הוא כתב: "הילד כוכב", וצירף אימוג'ים של סמיילי נקרע מצחוק.
 
כידוע, זה לא חדש שהלהיט של עדן בן זקן, "חיפשתי אותו בנרות" הפך להצלחה מסחררת בעולם הערבי. לאחר שלא מעט משתמשים ברשתות החברתיות שיתפו את השיר של הזמרת הצעירה לאחרונה, דבר שאינו מובן מאליו במיוחד בתקופה מורכבת זו, קיבלה לאחרונה עדן בן זקן הצעה מעניינת במיוחד – ביצוע הופעה במצרים. גורמים המעורבים בנושא, ציינו כי עדן החליטה לסרב לאותה הצעה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את מהממת
    אור 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל התקשורת היא תשקורת
    סגור
  • 1.
    עוגה
    שרית 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    העוגה לא הייתה אמיתית כי לא קרה לה כלום. אני הייתי במופע וראיתי
    סגור