ויראלי

בגיל 56: מגיש קשת 12 יתחתן בפעם השלישית בתאריך הזה

ב־2 באוגוסט יתחתן איש הטלוויזיה והעיתונאי, עם קרן מצקין שתהפוך תחת החופה לאשתו השלישית
מערכת ice |  6
יואב לימור וגלית גוטמן (צילום מסך קשת 12)
רק לפני כחודש, מגיש קשת 12 יואב לימור חגג יום הולדתו ה-56, אבל על פי הפרסום ה-TMI ב־2 באוגוסט יתחתן איש הטלוויזיה והעיתונאי, עם קרן מצקין שתהפוך תחת החופה לאשתו השלישית.
לימור היה נשוי במשך 23 שנה לאסנת, אם שני ילדיו. לאחר מכן היה בזוגיות קצרה ומפתיעה עם חברת הכנסת לשעבר והפרשנית כעת, הילה שי־וזאן. לאחר פרידתם הכיר לימור את מצקין, יזמית נדל״ן, והשניים הכריזו על אירוסיהם: “החתונה תתקיים בחוג המשפחה וחברים קרובים"
אבל כמו בכל בוקר התייצב לעבודתו כדי להגיש את תכנית הבוקר של הערוץ. בפייסבוק שלו הוא סיפר על התחושות לחגוג בצל השנה הקשה שעוברת המדינה, דבר שמורגש גם באולפן.
לימור כתב: "זה לא היה יומולדת רגיל, כי אין כאן שום דבר רגיל. הוא התחיל בשידור בבוקר, שאליו הגיעה ענת, אמא של התצפיתנית ים גלס, שנרצחה בשבת השחורה. זה היה גם יום ההולדת של ים, יום הולדת ראשון בלעדיה, וענת ביקשה לבוא ולדבר עליה, ועל פרויקט הנצחה מקסים לזכרה - של שירים שים כתבה ואחרים הלחינו".

עוד הוסיף: :"תוך כדי השידור קיבלתי וואטסאפ מניבה ונקרט, אמא של עומר שחטוף בעזה. היא סיפרה שזה גם יום ההולדת שלו, יום הולדת ראשון בלעדיו. היא שלחה סרטון קצר שלו, חוגג יומולדת מאז שהיה קטן ועד לשנה שעברה, וביקשה שנשדר אותו, כדי שלא ישכחו ממנו".
לימור המשיך: "ואז הגיעה ההודעה שבאותו ערב יתפרסם סרט החטיפה של אגם, דניאלה, לירי, נעמה וקרינה - התצפיתניות מנחל עוז. ראיתי את הסרט הזה כבר לפני כמה חודשים, וידעתי היטב מה יחולל הפרסום: המציאות, שתוטח לכולנו בפנים, של מה שקרה ומה שקורה ומה שיקרה אם הן (והם) לא יחזרו. בשנה כזאת, נדמה לי שברור מה המשאלה שלי. לכל מי שבירך אותי בפרטי עניתי שאני מאחל שיחזרו לחיינו השקט והשפיות, ולכל מי שבירך אותי בכללי, כאן, אוסיף שזה בידיים שלנו - אל תשבו מנגד".
לסיום כתב: "ותודה. לאהובים הפרטיים שלי, ולכל מי שלקח רגע וחשב עלי. בבקשה קחו עוד רגע לחשוב על מי שמשלם את המחיר בכל רגע: החטופים, החיילים, הפצועים, המשפחות השכולות, המפונים (בדרום ובצפון), בעלי העסקים, וסליחה למי ששכחתי. תודה שתהיה שבת שקטה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יבואו עוד
    דני 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לו חתונה רביעית בקרוב
    סגור
  • 4.
    רכילות על רכלן (ל"ת)
    יונה 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    למה יש לי תחושה שקרן, הכלה הטריה, תצטער? (ל"ת)
    א.ס 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    זאת לא אשתו השלישית. תדייקו.
    מיקי 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המגישים משדרגים כל הזמן לדגם חדש יותר.
    סגור
  • 1.
    מחליף נשים כמו גרביים?? (ל"ת)
    שרה 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לימור
    מקי 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלק אפולו
    סגור