ויראלי

אופירה אסייג תחת ביקורת קשה: "פתאום היא בדממה"

הטיקטוקרית חן עשור טענה נגד אסייג: "מבחינתי זה סופר חמור גבר שמרים יד על אישה, ופתאום אופירה בדממה. את מאמינה להן לא? אז מה קרה שזה קשור לחבר שלך? כשיש כתב אישום, אייל גולן לא קיבל כתב אישום, משהו לא מסתדר לי"
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
מי שעלה לכותרות ביממה האחרון ובאופן לא מחמיא בכלל, הוא כדורגלן העבר המפורסם איציק זוהר, שניהל זוגיות עם מיטל אדרי לפני קצת פחות משנה, אך כעת מואשם בתקיפתה במהלך חודש אפריל, כפי שפורסם מוקדם יותר היום.
חן עשור שמככבת בטיקטוק, החליטה להפנות את הכעס שלה דווקא אל חברתו הקרובה ש זוהר, אופירה אסייג שלא מגיבה כלל לסיפור הענק של החבר הקרוב. עשור טוענת כי מגישת הטלוויזיה שמתיימרת לקדם לכאורה העצמה נשית, בחרה לא להגיב.

"אופירה סייג לשתיקה" פתחה עשור בסערה: "כמו שאתם יודעים אופירה אסייג אוהבת להגיד 'אייל גולן' תתנצל, אייל גולן שהתיק שלו בסופו של דבר נסגר, היא אוהבת להגיד את זה ודוחפת את השם שלו בכל תכנית. היום איציק זוהר, שהוא החבר הכי טוב שלה, היא כל הזמן מצטלמת איתו, קיבל כתב אישום שהוא תקף את בת הזוג שלו לשעבר".
 
עוד טענה נגד אסייג: "מבחינתי זה סופר חמור גבר שמרים יד על אישה, ופתאום אופירה בדממה. את מאמינה להן לא? אז מה קרה שזה קשור לחבר שלך? כשיש כתב אישום, אייל גולן לא קיבל כתב אישום, משהו לא מסתדר לי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא פשוט זווו (ל"ת)
    נה 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור