ויראלי

מאיה ורטהיימר מתפרקת: "אני לא מפסיקה להקיא, איך אביא ילדים"?

מאיה ורטהיימר חושפת כי המצב הקשה במדינה משפיע עלייה ברמה הפיזית, כשהיא נמצאת במהלך הריונה השני: "המצב מזעזע. אני לא מפסיקה להקיא. הגוף שלי מגיב. איך מביאים ילדים ככה?"
מערכת ice |  3
מאיה ורטהיימר (צילום ויקיפדיה/ Ofer Hajayov)
המצב הקשה במדינת ישראל על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והאסונות הכבדים שפוקדים לאחרונה את הצפון, מביאים לא מעט ישראלים למצב של חששות כבדים על העתיד שלהם כאן בכלל ושל המדינה בכלל.
אחת מהם היא מאיה ורטהיימר, הדוגמנית, השחקנים ואושיית הרשת, שכתבה תחילה על המצב בצפון: "זה לא הגיוני שבשביל לא לפתוח חזית נוספת אנחנו בהפקרה מוחלטת של הצפון. המצב מזעזע. לא אומרים ולא עושים כלום. אני לא מצליחה להבין".
ורטהיימר הוסיפה וחשפה כי המצב במדינה משפיע עלייה ברמה הפיזית, ותהתה כיצד תביא עוד ילדים במדינה הזו, שכן כזכור, ורטהיימר נמצאת בהריון שני: "זה המדינה שלנו זה הבית שלנו. אני לא מפסיקה להקיא. הגוף שלי מגיב. איך מביאים ילדים ככה?".
כזכור, לאחרונה, ורטהיימר ובעלה אסף זמיר חגגו יום נישואים. אושיית הרשת נזכרה בימים עברו והעלתה סדרת סטורים לרגל יום הנישואים של הזוג. תחילה, כתבה ורטהיימר: "ביום ראשון האחרון ב-5 במאי אני ואסף ציינו שבע שנות נישואים".
ורטהיימר המשיכה עם תמונה שלה ושל בעלה בחתונתם וכתבה: "כמה דברים על היום המאושר בחיי ועל הנישואים לאסף. אני ואספי התחתנו בחוף הדקל באילת. כן כן, באילת. ושלוש שנים לאחר מכן הוא עשה לי ליום הנישואים חתונה בהפתעה".
בהמשך, סיפרה ורטהיימר על הקשיים לחיות בזוגיות וכתבה: "והאמת, שרוב הרגעים הכי נפלאים לא מצולמים, וקשר זה לא דבר קל או פשוט, זה דורש עבודה. לא חשבתי שבחיים אני אוכל להיות בזוגיות כבר תשע שנים. אבל אספי מלמד אותי הרבה שיעורים שלא ידעתי על אהבה, וגם כמה שאני עוד לא יודעת. אני כן יודעת שהוא גורם לי להתאהב בו כל הזמן עוד קצת, וכך אני חולמת שהוא יתאהב בי. אמן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ילדים זה דרעק (ל"ת)
    שמויז 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    את ושכמותך מוזמנים לעזוב את הארץ.
    דוד 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליכם נאמר והארץ תקיא אתכם מתוכה
    סגור
  • 1.
    מקיאה ?
    אילן 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי בגלל התוכן שלך ובגלל אסף זמיר ? שני דביקים מגעילים.
    סגור