ויראלי

מושיק גלאמין נגד עצרת הגאווה: "תהיו כנים, שכחנו אותם"

מושיק גלאמין התייחס בזעם לעצרת הגאווה הצפויה להתקיים מחר בתל אביב: "אני שואל את עצמי איזו גאווה, על מה גאווה? יש לנו חטופים וחזרנו לשגרה, אנחנו חוגגים! בואו נודה על האמת, אנחנו צריכים להתבייש. לא לחגוג ובטח שלא להתגאות"
רוני שיינר |  2
מושיק גלאמין (צילום מתוך אינסטגרם)

מושיק גלאמין התייחס היום בכעס להכנות שנעשות בתל אביב לקראת עצרת הגאווה שמתוכננת להתקיים מחר בגן צ'ארלס קלור. 

"אני נוסע בת"א ואני רואה שכולה התלבשה בדגלים צבעוניים לכבוד מצעד הגאווה. אני שואל את עצמי איזו גאווה, על מה גאווה? היינו צריכים לצעוד את מצעד הבושה", אמר גלאמין.  
הוא המשיך ואמר: "יש לנו חטופים וחזרנו לשגרה, אנחנו חוגגים! יש פה חגיגות, תוכניות טלוויזיה שחזרו, יש פה שגרה מטורפת, כולנו צבועים, הולכים עם סיכה. שכחנו, די להיות צבועים. הפקרנו אותם, בואו נודה על האמת, אנחנו צריכים להתבייש. לא לחגוג ובטח שלא להתגאות, על כלום. בטח עכשיו יתקפו אותי כלום אבל אתם יכולים לקפוץ לי. תהיו כנים, שכחנו אותם".  

מושיק גלאמין (אינסטגרם)

עצרת הגאווה והתקווה של עיריית תל אביב- יפו תתקיים מחר בהנחיית אסי עזר ונסלי ברדה, ובשיתוף מטה משפחות החטופים. בעצרת ישתתפו אמנים רבים ביניהם הראל סקעת, נועה קירל, נטע ברזילי, רן דנקר, עברי לידר, ובניה ברבי. יוענק פרס מיוחד לזמרת והיוצרת קורין אלאל. כמו כן, יוענק עיטור הגאווה הישראלית לחברי הקהילה הגאה שפעלו בגבורה וברוח ההתנדבות מאז ה-7 באוקטובר.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לקקן התחת של הזוג מבלפור?
    סיגל 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פאתט וצבוע
    סגור
  • בדיוק מה שעלה לי בראש (ל"ת)
    גיל 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור