ויראלי

ג'קי אזולאי הגישה תביעה ב-100 אלף שקל: זה הסכום שישלם כוכב הרשת

ג'קי אזולאי ואביב ראובן הגיעו להסדר פשרה שאושר על ידי בית המשפט במסגרתו אזולאי תקבל פיצויים של 15 אלף שקל מכוכב הרשת, שחויב להוציא הודעת התנצלות, אחרי שפרסם נגדה סטורי פוגעני באינסטגרם
מערכת ice |  1
ג'קי אזולאי (צילום מסך חדשות 13)
ג'קי אזולאי, כוכבת הריאליטי והרשת, הגישה לפני יותר משנה תביעה נגד כוכב הרשת אביב ראובן, זאת לאחר שהאחרון העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא הביע את דעתו על היחס של אזולאי לבעלה לשעבר ישראל.
ב"וואלה" פורסם היום (חמישי) אזולאי וראובן נפגשו יחד עם עורכי דינם והגיעו להסדר פשרה ביניהם שאושר על ידי בית המשפט, במסגרתו נקבע כי כוכב הרשת ישלם לאזולאי פיצויים על סך של 15 אלף שקל, ויוציא הודעת התנצלות, זאת על אף שאזולאי דרשה ממנו פיצויים על סך של 100 אלף שקל.
כזכור, בפוסט שהעלה ראובן ויצר סערה גדולה הוא כתב: "כמה אפשר להיות אמא רעה, גרושה רעה, אישה רעה ובן אדם רע, כדי לפרסם הודעה אישית כזאת בשבוע אחד ספציפי שבו האבא המדהים הזה (הכוונה לישראל אזולאי) היה עסוק ולהציג מצג שווא כדי להסיט את האש ולנסות כפר על העובדה שאת אמא גרועה, שמעדיפה לבלות עם בחורים בגיל של אחיינים שלי, במקום להיות אמא לילדים שלך! מאחל לכל האוהבים שלי אבא כמו ישראל, ואמא וגרושה כמוך לא מאחל גם לאויבים שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם הוא פירסם דבר שקר?? או אמת.לאמיתה !!
    אורה 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיך מוכיחים זאת ??? ומי זה השופט או השופטת שקבעו את האשמה ??? ןעל סמך מה ?? . כתבה לצורך.סנסציה..לכאורה
    סגור