ויראלי

הדוגמנית המוכרת עברה תאונת אופנוע בחו''ל ונזקקה לטיפול רפואי: "אאוץ'"

הדוגמנית ויוצאת "הישרדות" אלה איילון פרסמה כי עברה תאונת אופנוע בבאלי באינדונזיה. בעקבות התאונה, איילון נזקקה לטיפול רפואי ופונתה לבית החולים המקומי

מערכת ice |  1
אופנוע BMW (צילום יחצ)
על פי מאקו סלבס, הדוגמנית האהובה אלה איילון, מבלה בימים אלו בחופשה רומנטית עם בן זוגה, איש העסקים האוסטרלי, ג'יימס בארט בן ה-36 בבאבלי באינדונזיה. הזוג הפוטוגני העלו אמש (ראשון), תמונות וסרטונים שלהם מבלים ונוסעים באופנוע שכור ביעד האקזוטי, לצד הסטורים העלתה הכוכבת תמונות שלה חבולה בכיתוב: "אאוץ'".
לאחר התאונה, הזוג פונו לבית החולים המקומי ושחררו לאחר קבלת טיפול רפואי. למרות הפציעות היבשות שהיו על גופה של כוכבת הריאלטי, באזור הישבן והיד, היא לא נתנה לזה להרוס לה והעלתה עוד סטורי שלה ושל בארט סועדים מחויכים ביחד במסעדה מקומית, איילון כתבה: "ג'יי בי שונא כשאני מצלמת אותו".
כאמור, איילון בת ה-26 שפרצה לחיינו בתוכנית "הישרדות", נמצאת בשנים האחרונות על קו ישראל ארצות הברית, שם היא מדגמנת ומייצגת אותנו בגאווה. כמו כן, במהלך שהותה בלוס אנג'לס הכירה את בן זוגה כיום לפני כשבעה חודשים. בניואר, הזוג בילו גם יחדיו באוסטרליה.
בנוסף, איילון כבשה את השטיח האדום של טקס האוסקר המפורסם, שם הצטלמה עונדת את סיכת החטופים על שמלת הקטיפה הלבנה המשגעת שלבשה באותו אירוע, אותה עיצבה גליה להב. איילון גם ענדה שרשרת המזכירה את תליון הטיטניק הכחול האייקוני של "צורי תכשיטים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שמכיר
    חוגי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אבא שלה היה הרוכב זה לא היה קורה...יהודה איילון האחד והיחיד
    סגור