ויראלי

השחקן היהודי הוחרם ע"י מנצ'סטר יונייטד בגלל פוסט: "מועדון אנטישמי"

הראפר המוכר "הצל" פרסם היום כי שחקן הפרו אבולושן הישראלי אוראל דניאל, שהיה אמור לייצג את מנצ'סטר יונייטד באליפות העולם ביפן, קיבל מייל שהוא לא יוכל להתחרות יותר בתחרות כי הפיץ "תוכן גזעני". מהו התוכן הגזעני? דניאל העלה סטורים להחזרת החטופים

מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
היום (שני), פרסם באינסטגרם הראפר המוכר יואב אליאסי, המוכר לנו גם בתור "הצל", הודעה מקוממת שקיבל: "הצל שלום, לפני שבועיים שחקן פרו אבולושן ישראלי בשם אוראל דניאל נסע לאנגליה לתחרות שרק מעטים מצליחים לעלות אליה בכדי להתחרות בזכות לייצג את מנצ׳סטר יונייטד באליפות עולם שתתקיים ביפן. אוראל ניצח את כל המתמודדים וזכה לעלות לאליפות עולם, היום אוראל קיבל מייל ממנצ׳סטר יונייטד המועדון שהוא לא יוכל להתחרות בתחרות כי הפיץ 'תוכן גזעני'".
"התוכן הגזעני הוא בעד צה''ל ובעד החזרת החטופים ובעד מדינת ישראל והם קוראים לזה תוכן גזעני. דניאל הורחק נטו בגלל אנטישמיות וזה בושה וחירפה למועדון מנצ׳סטר יונייטד! נשמח שתפיץ את זה שכולם ידעו שהם מועדון רקוב ואנטישמי".
 

כאמור, אוראל דניאל המוכשר, הוא השחקן המוביל כיום בפרו אבולושן בארץ. דניאל משחק אצל: "MD9ESPORTS" ובנבחרת ישראל של ההתאחדות לכדורגל. כמו כן, אלוף הארץ במיי קלאב וטופ 8 בטורניר היורו של "UEFA" ו-"KONAMI". כמו כן, דניאל העפיל בעבר לאליפות העולם בגיימינג בקוריאה ולמוקדמות אליפות אירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה