ויראלי

אחרי פרשת האלימות והפרידה: איציק זוהר והאקסית בקאמבק מפתיע

איציק זוהר, כדורגלן העבר המפורסם, ומיטל אדרי, שצעירה ממנו ב-15 שנה, נפרדו לפני כחודש וחצי. אלא שכעת, השניים נחשפו בקאמבק מפתיע אחרי שבילו בסוף השבוע במלון בתל אביב
מערכת ice | 
איציק זוהר ומיטל אדרי (צילום אור גפן)
איציק זוהר, כדורגלן העבר המפורסם, החל בזוגיות לפני קצת פחות משנה עם מיטל אדרי, שצעירה ממנו ב-15 שנה. לפני כחודש וחצי, אחרי תקופה קצרה וטובה שכללה אף מעבר למגורים משותפים, השניים החליטו להפריד כוחות.
אלא שהיום (ראשון) ב"וואלה" דיווחו על קאמבק מפתיע במיוחד בין השניים, זמן קצר לאחר שנפרדו. על פי הדיווח, השניים אף בילו את סוף השבוע האחרון בבית המלון בתל אביב בחופשה מפייסת ומהנה. 
כזכור, לאחרונה השניים עמדו במוקד של סערה ענקית. כדורגלן העבר היה מעורב בקטטה אלימה במועדון לילה, אחרי שפורסם סרטון של זוהר כשהוא מתועד מכה אדם אחר במסיבה. "ניסיתי להסביר לו יפה שלא מדברים ככה לנשים. לאחר בערך שלוש שניות מהסיטואציה הבחור שם לי אגרוף לפנים", מסר אותו אדם שהותקף לחדשות 12, כשפניו מוסתרות. 
זוהר טען בתגובה כי הגן על זוגתו וכי עבר ניסיון סחיטה, אחרי שאמר  כי "עוד 1,000 פעם אם צריך - אני אגן על בת הזוג שלי (מיטל אדרי) מפני כל אחד, לא בפני האידיוט הזה, אלא בפני כל אחד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה