ויראלי

סתיו קצין הצליחה לסכסך? בר ואליאב נצפו שעות לאחר חשיפת ההודעות

שעות ספורות לאחר שהרשת געשה בעקבות חשיפת ההודעות הישנות בין אליאב טעטי וסתיו קצין, בהן ניסה טעטי לפתח שיחה עם קצין ולהבטיח לה שהוא מחפש קשר רציני, בר ואליאב בילו יחדיו בהופעה ושידרו "עסקים כרגיל"

רוני שיינר | 
בר כהן ואליאב טעטי (צילום אינסטגרם)
ברביעי האחרון שודר ברשת 13 סרט שתיעד את החתונה של בר כהן ואליאב טעטי, יוצאי "האח הגדול". טעטי ניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ את סתיו קצין, אותה הכיר לפני שנכנס לבית המפורסם: "דרך אגב... שכחתי להודיע. לכל הבחורות שאי פעם דיברתי איתן, אפילו רק 'שלום' ורצו כל כך לבוא לחתונה שלי, אני באמת מצטער שלא הוזמנתן, אבל הנה אתן יכולות לצפות בחתונה ועוד בלי מעטפה". 
קצין, שאיימה בעבר לחשוף שיחות בהן אליאב התחיל איתה, נעלבה מהדברים וכתבה: "אליאב מאמי, לא חשבתי שתרד כזה נמוך". לאחר מכן, חשפה התכתבויות ישנות עם טעטי: "ביקשת את זה! ביי פאטוץ'. אמרתי לך לא להתגרות בי". תוכן ההודעות היה בעיקר ניסיונות כושלים של אליאב לפתח שיחה עם קצין ולהבטיח כי הוא מחפש קשר רציני, גם לאחר שכבר הכיר את כהן במסגרת צילומי הריאליטי. 
אבל אם חששתם שחשיפת ההודעות גרמה למריבה בין בני הזוג- אפשר להירגע. שעות ספורות אחרי השיימינג, שהפך לוויראלי ברשת וכיכב בראש הכותרות של מדורי הרכילות, אליאב ובר נצפו יחדיו, צמודים ומאוהבים בהופעה של איתי לוי בקיסריה. השניים, שהתמקמו בשורות הראשונות במתחם האורקסטרה, תועדו כשהם שרים ורוקדים לצלילי הלהיט של לוי, "טכנו", ונראים מחויכים במיוחד.
 
בר ואליאב בהופעה של איתי לוי בקיסריה (יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה