ויראלי

שלומי שבת בווידוי קורע לב: "אני בוכה כל לילה, זה מפחיד אותי"

שלומי שבת סיפר על תחושותיו לגבי המצב של מדינת ישראל כפי שלעולם לא שמעתם אותו: "אני לא אופטימי לגבי העתיד שלנו. בום פתאום הכול התפוצץ לי בפנים. אני מבוהל, אני מיואש ואני עצוב"
מערכת ice |  4
שלומי שבת (צילום יניר סלע)
שלומי שבת, אחד הזמרים הגדולים והאהובים בישראל, התראיין היום (חמישי) אצל איריס קול ברדיו 103FM, ודיבר על מגוון נושאים, כמו גם על המלחמה וחוסר תחושת הביטחון שעוטפת אותנו בחודשים האחרונים.
שבת התפרק בפני איריס קול וטען כי "אני לא אופטימי לגבי העתיד שלנו. אני מרגיש שפעם הייתה לי מדינה עם הצבא הכי חזק. בום פתאום הכול התפוצץ לי בפנים. לימדו אותי שהצבא שלנו חזק ושאנחנו מאוחדים, אני רואה שזה לא ככה. זה מפחיד אותי, אני לא יודע".
עוד חשף שלומי שבת כי הוא "בוכה כל לילה, מתעורר בפחד בלילות. אני מבוהל, אני מיואש ואני עצוב. אני בוכה על החיילים שלנו, על החטופים שלנו, על המפונים שלנו. למה להגיד שיהיה טוב? כשיהיה טוב תראיינו אותי שוב". 
כזכור, רק לאחרונה שלומי שבת נחשף בדרמה רפואית מלחיצה, אחרי שאושפז בבית החולים שיבא תל השומר, ומקורבים אליו טענו כאמור כי הסיבה לכך היא שפעת. בסופו של דבר, שבת שוחרר מבית החולים לביתו כשמצבו השתפר והסיר את הדאגות הגדולים.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שלומי שבת
    מוטי 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשעדית ים כסף לא היית מבוהל ומיואש מהמדינה שלך.אתה מזדקן והדרישה אליך פוחתת .
    סגור
  • 2.
    בוקר טוב אליהו
    לל 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    15 שנה אני רואה זאת היכן היית?
    סגור
  • 1.
    תתעודד
    חיים 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להפיל את ביבי מהשלטון כדי שמצב הרוח ישתפר ונהיה יותר אופטימים. האיש דרדר את המדינה למחוזות רעים של שנאה, חוסר בטחון בכל התחומים, מינוי שרים הזויים בלתי מקצועיים שגורמים נזק עצום למדינה והוביל את המחדל הביטחוני הגדול ביותר בתולדות מאז קום המדינה ולפני. צריך מנהיגות חדשה, ישרה שתאחד את הקרעים בעם ותפעל לטובת כולנו. בראש וראשונה להחזיר את החטופים שזו חובתה של המדינה לאזרחיה הסובלים ולבני משפחותיהם.
    סגור
  • איחוד קרעים
    מוטי 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איזה איחוד קרעים היה לך בממשלה הקודמת בנט לפיד .
    סגור