ויראלי

כוכבת האח הגדול לא עוצרת: "צידוקים לטבח, דעתי לא השתנתה"

יובל לוי, כוכבת האח הגדול, מותקפת בימים האחרונים ברשת החברתית בשל דעותיה להיות רגישים גם לצד השני ולמה שהם עוברים במלחמה. כעת, לוי פרסמה שהיא תומכת כמובן גם בישראל וכי יום אחרי שבת השחורה, הכוכבת העלתה פוסט: "לכל חבריי מהצד השני של המפה, אתה לא מקבל זכויות אדם על ידי הפרת זכויות אדם"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13, unsplash)
כוכבת האח הגדול והאומנית יובל לוי, פרסמה אמש (רביעי), סטורי, בו היא מוכיחה למעריציה בעקבות התקיפות נגדה ברשת, כי היא תמכה והביעה תמיכה בישראל כל הזמן. לוי פרסמה פוסט שהעלתה ב-8 באוקטובר, יום אחרי השבת השחורה בו היא אומרת: "אתה לא מקבל זכויות אדם על ידי הפרת זכויות אדם". 
"הרבה אנשים שאין להם מושג וחצי מושג עליי אומרים 'איפה היא הייתה ב-7 באוקטובר ולמה היא שתקה', אז הייתי פה, ממש פה, כמו רובנו, אני גם חלק מהפצע והכאב שלי בתוכו", כתבה לוי והמשיכה: "והוא נחשב, ויש לו מקום בדרכו. אין נכון או לא נכון עם איך התמודדנו באותו יום. אך באותו היום צרמה לי שתיקתו של העולם. זו הסיבה שכל כך כואב לי עכשיו שכל כך הרבה לא רואים, או רואים ושותקים על תמונות של כך דומות, תמונות שעושות פלאשבק ליום ההוא. וזה למה אני לא מסוגלת לעשות את אותו הדבר אותו גיניתי. יותר מזה, זה מרגיש לי צבוע". 
עוד כתבה הכוכבת, כשהיא מתייחסת לפוסט שהעלתה ב-8 באוקטובר: "וכך פתחתי את הפוסט, שהעולם יראה, יבין. שלא יחפש צידוקים לטבח, לרצח ולאסון. ודעתי לא השתנתה, להיפך, אני עומדת מאחורי מה שכתבתי. נאה דורש - נאה מקיים. וכה רבים פה מתקשים לקיים את מה שהם ביקשו". 

(צילום מסך מהאינסטגרם של יובל לוי) 
בנוסף, פרסמה לוי עוד סטורי בו כתבה: "מה שמדהים בעיני בטקסט הזה, זה שאז שכתבתי אותו הוא התקבל במחיאות כפיים, היום הוא מתקבל תחת קריאות 'בוגדת'. הכל באמת תלוי בקונטקסט?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה