ויראלי

כוכב האח הגדול נפרד במפתיע מזוגתו לאחר החופשה הנוצצת

כוכב האח הגדול גיא איתן, אשר לוהק לאחרונה לסדרת דוקו ריאליטי ב-HOT, נפרד מבת זוגו בתקופה האחרונה, ליאור עמר. על פי הפרסום, השניים הפרידו כוחות לאחר מספר חודשים בלבד
מערכת ice | 
גיא איתן (צילום מסך האח הגדול)
נראה שבתקופה האחרונה כוכב הריאליטי ויוצא "האח הגדול", גיא איתן, לא נח לרגע. רק לאחרונה פורסם כי הוא לוהק לסדרה חדשה "מגדלים", שתשודר ב-HOT, בנוסף לבחירתו לשמש כפרזנטור של של מותג הבושם האיטלקי טרוסארדי.
היום (רביעי), פורסם כי איתן הפריד כוחות מבת זוגו בחודשים האחרונים, ליאור עמר. על פי הפרסום הראשוני של פנאי פלוס, השניים נפרדו לאחר חודשים ספורים בלבד ואף לאחר חופשה משותפת בדובאי.
כזכור, גיא איתן יצא בימים האחרונים למילאנו שבאיטליה, על מנת להצטלם לקמפיין החדש, במסגרת בחירתו לפרזנטור של מותג הבישום האיטלקי. בנוסף, איתן לוהק לסדרה החדשה של HOT לצידם של מספר שמות כמו הסטייליסט אייל חדד, ואיש העסקים נאור ברוך.
בנוסף, לאחרונה חשף איתן את הדרמה הרפואית שעברה עליו בשנה שעברה, במהלך חגיגות פורים בשנה שעברה. על האירוע אמר אז איתן: "טוב פחות או יותר התאוששתי אז אני יכול לספר לכם, שנה שעברה בפורים עברתי שנה נורא קשה".
עוד הוסיף איתן וסיפר: "באמת שום דבר לא הסתדר לי, לא הלך לי טוב ואז חבר אומר לי, "שמע, אנחנו חייבים לצאת". אמרתי לו "שמע עזוב אותי אני לא במצב רוח". הוא אמר לי "גיא ההלכה אומרת איך שתשמח בפורים- ככה תיראה השנה שלך"".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה