ויראלי

רביד פלוטניק יודע? יוצאת הריאליטי קעקעה על ידה את פניו

שלי אבנשטיין, יוצאת התוכנית "בואו לאכול איתי", קעקעה על ידה את פניו של הזמר הנערץ עליה, רביד פלוטניק. "אני אוהבת את הבן אדם הזה, שתמיד שם ברגעים הכי עצובים ושמחים שלי", שיתפה 
רוני שיינר | 
רביד פלוטניק (צילום מתוך האינסטגרם)
שלי אבנשטיין, יוצאת התוכנית "בואו לאכול איתי" ומעריצה של הראפר רביד פלוטניק, לקחה את ההערצה כלפיו צעד אחד קדימה וקעקעה את פניו על ידה השמאלית.

תתחדשי. הקעקוע של שלי אבנשטיין (אינסטגרם)
"רביד פלוטניק המנומש", כתבה אבנשטיין בסרטון שפרסמה המציג את הקעקוע החדש, ושיתפה: "במהלך כל הקעקוע שמנו רק שירים של רביד וכל שיר ושיר ששמענו רק חיזק לי כמה אני אוהבת את הבן אדם הזה, שתמיד שם ברגעים הכי עצובים ושמחים שלי".
היא הוסיפה וכתבה: "החלטתי להוסיף לרביד גם סיגריה כי בכל הפעמים שפגשתי ודיברתי איתו, הוא תמיד היה עם סיגריה מגולגלת ביד ובגדול זה עושה את זה יותר סקסי". 
 

זוהי אינה הפעם הראשונה בה מעריצה מקעקעת את פניו של האומן הנערץ עליה. בשנת 2019, צעירה בשם גל מנדל קעקעה את פניו של הזמר איתי לוי, על רגלה. במהלך ראיון שיתפה: "שנינו עברנו חיים מאוד קשים, ודרך ההתמודדות שלנו היא שהוא שר ושאני שומעת את השירים שלו. זה מאוד עוזר. הרבה לא מבינים וחושבים שבסתם קעקעתי אותו כי אני מושפעת ומעריצה, אבל זה הרבה מעבר לזה". 

הקעקוע עם פניו של איתי לוי (צילום: מתוך "חי בלילה")
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה