ויראלי

דן בילזריאן מעורר סערה ענקית ברשת: "פאק ישראל"

דן בילזריאן, כוכב הרשת הפרובוקטיבי שמכונה "מלך האינסטגרם", לא מרבה להביע את דעותיו על המצב הפוליטי, אך כעת הוא העלה ציוץ מבחיל שחשף הכל: "אם כולכם התבלבלתם איפה אני עומד, תנו לי להיות ברור - פאק ישראל". התגובות לא איחרו לבוא: "האם אתה מנסה למצוא משמעות בחייך הריקים?"
מערכת ice |  1
דן בילזריאן (צילום אינסטגרם/ danbilzerian)
דן בילזריאן, כוכב הרשת הפרובוקטיבי שמכונה "מלך האינסטגרם", לא מרבה להביע את דעותיו על המצב הפוליטי. למרות זאת, ככל הנראה על רקע טענות שהגיעו אליו, בילזריאן העלה הבוקר (שלישי) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הביע עמדה חד משמעית נגד ישראל.
בציוץ שהעלה כוכב הרשת לחשבון הטוויטר שלו הוא חשף את דעותיו נגד המדינה בצורה מעוררת בחילה כשכתב: "אם כולכם התבלבלתם איפה אני עומד, תנו לי להיות ברור - פאק ישראל". הציוץ של בלזריאן זכה לחשיפה רבה כאשר בתוך שלוש שעות צפו בו כבר למעלה מ-1.1 מיליון אנשים.
התגובות לציוץ שהעלה לא איחרו לבוא כאשר חלק מהגולשים היו בעדו והשיבו: "כן, פאק ישראל, אנחנו אוהבים אותך", "תודה לך דן, נשמח לעמוד לצדך", "אנחנו עומדים לצדך" וכדומה. לעומת זאת, היו גולשים שממש לא אהבו את הציוץ של בילזריאן ותקפו אותו: "האם אתה מנסה למצוא משמעות בחייך הריקים?", תראו, דן בצד הלא נכון של ההיסטוריה. הלם", אוי לא! בחור עשיר מזויף לא אוהב את ישראל. אני קורא לזה ברכה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה נותנים במה לכל מטומטם בעייתי (ל"ת)
    ריקי 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור