ויראלי

אימה בגלגל הענק: הדלת נשברה בזמן שהקרון היה באוויר

סופר אמא הגנה על בנה התינוק במשך רבע שעה, בזמן ששניהם היו על מתקן הגלגל הענק, כשדלת המתקן שעליו ישבו נשברה: "אחד הימים המפחידים בחיי, הלב שלי נפל והרגשתי בחילה בבטן"

מערכת ice | 
פארק שעשועים אילוסטרציה (צילום חסן גדי פלאש 90)
תקרית מפחידה התרחשה בפארק השעשועים בלונדון, כשאמא טוענת שהדלת של המתקן בגלגל הענק בו ישבו, נפתחה בזמן שהיא ובנה בן השנתיים היו באוויר. קלואי הנסי, בת 29, מלונדון, תיארה את הרגע עוצר הנשימה שבו בנה הקטן הצביע על התקלה.
"הלב שלי ממש נפל והרגשתי בחילה בבטן, התמלאתי חרדה ופחד", תיארה הנסי בסרטון טיקטוק שהעלתה על הנושא והמשיכה: "ניסיתי להישאר רגועה ככל שיכולתי עבור בני הקטן, אחרת זה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע".
בצילומים שפרסמה, ניתן לראות את קלואי מושכת את בנה מהדלת, עוד טענה הנסי כי היא נאלצה להחזיק את דלת המתקן במשך רבע שעה. ברגע שהמתקן שלהם חזר לקרקע, קלואי סימנה במהירות לאיש צוות במקום והראתה לו את התקלה: "הם יכלו לראות שאני רועדת ובוכה, העובד במתקן ביקש ייעץ לי לדווח לדלפק השירות וכך עשיתי", אמרה הנסי.
עוד מסרה הנסי, כי לאחר שדיווחה על התקרית המצמררת, נאמר לה שהפארק: "לא יכול לעשות שום דבר בנוגע לזה". הנסי התבקשה לשלוח מייל עם תלונה רשמית כדי להתחיל בחקירה.
 
כמו כן, הסרטון של הנסי צבר תאוצה והגיע למעל חצי מיליון צפיות, כשהיא תיארה את הסיטואציה על הגלגל הענק כ: "אחד הימים המפחידים בחיי, יש לי סיוטים כאלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה