ויראלי

מאיה בוסקילה תוקפת: "אפילו החמאס לא מבינים מאיזו פלנטה הגעתם"

סרטון המציג פעילי שמאל כשהם מאבטחים משאיות סיוע לעזתים הופץ היום ברשת. מאיה בוסקילה כתבה: "יא הזויים, אפילו החמאס לא מבינים מאיזו פלנטה הגעתם. אז 'חברים יקרים, בשורות טובות', אתם יכולים להכניס את המשאיות שלכם ולהישאר שם"
 

רוני שיינר | 
מאיה בוסקילה (צילום פלאש 90/ משה שי)
הזעזוע הרב מהסרטון הקשה לצפייה המתעד את חטיפת התצפיתניות מנחל עוז חי ובועט וכך גם הביקורת הציבורית הרבה והקשה כלפי התנהלות הממשלה בנוגע לעסקת חטופים.
בשעות האחרונות הופץ והפך לוויראלי סרטון אחר, המציג פעילי שמאל שאבטחו משאיות סיוע לעזתים, עם מזון וציוד. זאת, כידוע, כאשר ישנם עדיין חטופים רבים בעזה שלא ברור מה מצבם. "חברים יקרים בשורות טובות. כל המשאיות יצאו מתרקומיא והצליחו לעבור", נשמע פעיל שמאל מכריז במגפון.  
"איזה 'נשמות טהורות' אתם", כתבה הערב (חמישי) הזמרת מאיה בוסקילה. "במיוחד שזה יגיע עד לכל חמאסניק ולכל מנהרה ומנהרה. אגב... לא שכחתם תרופות לאחינו ואחיותינו החטופים? אני יודעת שזה פחות חשוב אבל בכל זאת... יא הזויים, אפילו החמאס לא מבינים מאיזו פלנטה הגעתם. אז... 'חברים יקרים, בשורות טובות', אתם יכולים להכניס את המשאיות שלכם ולהישאר שם". 
אתמול, לאחר שבוע בו הקפיאו את פעילותם, נפגשו פעילים מתנועת צו 9, בני משפחות חטופים, בני משפחות שכולות, משפחות של מפונים מהצפון ולוחמים בעבר ובהווה, בכנס הפעילים של התנועה. לאורך הלילה דנו הפעילים בין היתר כיצד ניתן לחסום את המשאיות כדי להביא לשחרור החטופים. לוחמי המילואים סיפרו על מציאת "הסיוע ההומניטרי" שוב ושוב בתוך מנהרות חמאס. לאחר הכנס, הודיעו בתנועה כי בכוונתם לחזור לפעילות כבר בשבוע הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה