ויראלי

"בוא לעזה, נהרוג אותך": רשת אל ג'זירה מסיתה נגד גיא הוכמן

הקומיקאי גיא הוכמן, שצילם סרטונים לרשתות החברתיות מאירוויזיון 2024 במאלמו, כשהוא יורד על המפגינים המקומיים ואף עוכב בשלב מסוים לחקירה, זכה להסתה של ממש מרשת אל ג'זירה ברשתות החברתיות, שם פרסמו סרטון נגדו: "חייל ישראלי שהשתתף במלחמה בעזה חובש כאפייה, נכנס בין תומכי פלסטין באירופה ולועג להם"
מערכת ice | 
גיא הוכמן בקטאר (צילום פייסבוק גיא הוכמן)
הקומיקאי גיא הוכמן, שמצלם סרטונים מהפגנות ומחאות ומעלה אותם לרשתות החברתיות שם הוא בבדך כלל צוחק על המפגינים, הגיע לאחרונה לאירוויזיון 2024 שנערך בעיר מאלמו שבשבדיה, שם צילם את הסרטונים המפורסמים שלו, ואף עוכב לחקירה על ידי המשטרה המקומית, אך גם הוכמן בעצמו לא האמין שהסרטונים הללו יהפכו להסתה נגדו ברשת אל ג'זירה.
ברשתות החברתיות של אל ג'זירה עלה סרטון ערוך, בו רואים תחילה את הוכמן מדבר עם אחד המשתתפים בהפגנות הפרו פלסטיניות במאלמו ואומר לו: "בוא לעזה, נהרוג אותך". בהמשך, מראים עוד מספר קטעים מסרטונים של הקומיקאי הישראלי באירוויזיון והוסיפו: "חייל ישראלי שהשתתף במלחמה בעזה חובש כאפייה, נכנס בין תומכי פלסטין באירופה ולועג להם".
בהמשך, הוכמן חשף כי הוא מקבל איומים על חייו ברשתות החברתיות בעקבות הסרטון שהפיצו נגדו באל ג'זירה, עם פוסט שהעלה בו כתב: "תקשיבו אני מת!!! רשת אל ג'זירה הולכת על הראש שלי. תצפו בסרטון שיצרו ועכשיו אלפי עוקבים שולחים לי איומים. לנוחיותכם, תרגמתי לכם את הסרטון אחד לאחד". התרגום של הסרטון, כמובן אינו אחד לאחד וגם בו הוכמן בחר בדרכו לעשות צחוק. צפו:
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה