ויראלי

פאולה רוזנברג תוקפת: "איך התרגלנו לאמירות המופרעות האלו?"

בעקבות המלצת השר סמוטריץ' על השתלטות צה"ל על דרום לבנון, פאולה רוזנברג תוקפת: "זה כמו אלו שמזמינים במסעדה מה שבא להם, כי הם ממילא לא משלמים את החשבון"  
רוני שיינר |  4
פאולה רוזנברג בצלאל סמוטריץ' (צילום אבשלום ששוני פלאש 90, מסך קשת 12)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' קיים אתמול (ראשון) את ישיבת סיעתו באזור הגליל. בפתח הדברים נשא הצהרה לתקשורת, במהלכה הציב יעדים לנתניהו באשר להמשך הלחימה: "החלטת קבינט על נוכחות קבועה של צה"ל בכל רצועת עזה ושליטה מלאה בשטח, השלמה מיידית של הפעולה לכל אורך ציר פילדלפי וכיבוש מלא של כלל העיר רפיח, הצבת אולטימטום פומבי לחיזבאללה להפסיק לחלוטין את הירי ונסיגה של כל כוחותיו עד מעבר לנהר הליטני".
המגישה פאולה רוזנברג הגיבה לדבריו של השר: "זה כמו אלו שמזמינים במסעדה מה שבא להם, כי הם ממילא לא משלמים את החשבון: הבן שלו דחה את השירות הצבאי ולא ימות במצבע מיותר והזוי של כיבוש דרום לבנון. את המשכורת שלו כשר האוצר אף אחד לא יקצץ. הוא לא מפונה מהצפון, ולכן האמירה ההזויה הזו לא מסכנת את הבית שלו". 
רוזנברג הוסיפה: "אז יאללה, תמשיך סמוטריץ', זה ממילא לא פוגע בך: תזרוק אמירה שצריך לכבוש גם את סוריה ואת חצי האי סיני, אולי גם את ירדן. התוכנית היא מהפרת ועד החידקל, נכון? איך התרגלנו לאמירות המופרעות האלו, איך?". 
גם יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מתח ביקורת על האמירות והמדיניות המבצעית שנשא סמוטריץ', בשעה שרבים מקהל תומכיו של השר אינם משרתים בצה"ל: "מי בדיוק הכוחות שיעשו זאת? המילואימניקים שמעל שבעה חודשים במילואים, או חיילי הסדיר שלא ראו בית כי אין סד״כ? קודם תקדם גיוס לכולם ואח״כ תדבר".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כולכם קנאים
    שי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין על פאולה
    סגור
  • 3.
    רוזנברג
    וולף 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה את אומרת איזה גאונה ואיזה דוגמא לאלו שמזמינים ולא משלמים פחחחחח יש אנשים כמוך שעדיף שיסתמו את הפה אבל את רוצה שיזכרו שאת קיימת אז את מפליצה איזה יציאה אלוהים איזה כלומניקית
    סגור
  • 2.
    מי נותן במה לפרה הזאת? (ל"ת)
    נג 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    מי זאת? את מי היא מענינת? (ל"ת)
    טל 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור