ויראלי

גיא מרוז חושף: "נכנסתי לדיכאון חיי ולפרנויה"

גיא מרוז משתף בפתיחות בתקופה הקשה שעבר ובדיכאון הכבד ששקע בו: "פחדתי לצאת החוצה, הלכתי והסתגרתי בבית. נכנסתי לדיכאון חיי ולפרנויה שלא רק שכולם נגדי, אלא שהם מצלמים אותי כל הזמן, שעושים עלי תחקיר" 
רוני שיינר |  10
גיא מרוז (צילום All in podcastim)
העיתונאי והמגיש גיא מרוז התארח בפודקאסט של שלומי אלדר מבית "all in" ושיתף בתקופה הקשה שעבר, שכללה התקפי חרדה, דיכאון ופרנויה.  
"כל הדברים התחברו להם ביחד", סיפר מרוז. "זה שילוב של הקורונה, שכל העולם מתחיל להיות נגדי. כישלון בתיאטרון שקרה לי פעם ראשונה, שתוך כדי החזרות הבנתי שאני בעיצומו של אסון. בגלל שהייתי באיזה התקף חרדה, אז חשבתי שאני אמוטט את התיאטרון, שהתיאטרון יתמוטט בגלל הפלופ שלי. מרצ שלא עברה, וציוץ אומלל על בן גביר. זה היה הקש ששבר, זה היה הדבר המכריע". 
מרוז המשיך וסיפר: "אני צייצתי בקיץ לפני שנה וחצי, עוד מעט שנתיים, שאם בן גביר יהיה שר אני לא אוכל לחיות פה יותר. זה ציוץ לא טוב כי אני לא עמדתי מאחוריו, לא באמת ירדתי מהארץ. מה שזה עשה לי, מבחינת העליהום התקשורתי והציבורי, היה משוגע. קודם כל, כל תוכניות הטלוויזיה והרדיו רצו לראיין אותי ולא הסכמתי לאף אחד. קיבלתי כל יום מאות הודעות נאצה לטלפון שלי, וואטסאפים, מיילים. ברחוב אנשים צרחו אלי 'בוא ניקח אותך לשדה תעופה עכשיו'. משהו משוגע שלא עברתי בחיים ואני עברתי דברים. תוסיף לזה את כל האלימות שהייתה אז בתקופה הזאת, שאנשים רצחו אחד את השני כי הם לא עצרו במעבר חצייה או משהו כזה, ואת קהל מאמיניו של בן גביר שהוא, אולי זה כולם אבל רובם, אנשים מאוד מאוד שיודעים מה הם רוצים, בלשון המעטה".
"זה היה פחד מוות, פחדתי לצאת החוצה", הוסיף מרוז. "הלכתי והסתגרתי בבית וזהו, נכנסתי לדיכאון חיי ולפרנויה, שלא רק שכולם נגדי, אלא שהם מצלמים אותי כל הזמן, שעושים עלי תחקיר. וזה אולי נורא פשטני שבנאדם שעשה עשרים שנה תחקירים פתאום מפסיק לעשות את זה וחושב שעושים עליו תחקיר. אולי זה אידיוטי נורא. אבל זה מה שקרה לי". 
 
גיא מרוז (all in podcastim)
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    מקווה שאתה והחברים שלך תתרגלו
    מריו 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש סיכוי טוב שאתם דוחפים את הימניים לשנוא אתכם . ולכן הם יצביעו לבן גביר בהמוניהם . ואז מה תגידו כשתעוררו ותגלו שבן גביר נבחר לראשות הממשלה?
    סגור
  • 9.
    גיא מרוז דכאון
    669. Roop 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא מרוז אני מקווה שתצא מהמצב שאתה שרוי בו בכל אופן לא נראה לי שאתה חסר למישהו או התוכנית שאתה ואשתך הנחתם עדיף שתתרכז בדברים שקשורים לבריאות שלך ולא איך שהממשלה הנוכחית מתפקדת .מי אתה שתשפוט את ראש הממשלה או את אחד האנשים שמכהנים בתפקיד כלשהו.
    סגור
  • 8.
    בריאות בגוף ובנפש (ל"ת)
    ציפ 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    די עם האכזבות
    עשהאל 05/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רוצים לראות כבר מודעת אבל שלך ושל כל השמאל בקרוב. נבלות סרוחות , אפילו האדמה לא רוצה שתתקרבו אליה, ימח שמכם וזכרכם. טפו על הפרצוף חזיר שלך, גועל , להקיא להקיא!
    סגור
  • 6.
    גאי מרוז
    מירי שולברג 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הרי אתה רדפת אחרי אנשים ורצית תשובות אז מה הפלא שזה חוזר אלייך בריביתאז עכשיו תורך ובצדק הבטחת תקיים סע לשלום ואל תחזור אלינו בחלום
    סגור
  • 5.
    ע
    אלוף 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ‏אתה נולדת דיכאוני אז כל החיים שלך אתה תהיה בדיכאוןה אתה אדם מפלצתי אתה אדם חסר חסר כלאתה אדם מגעיל לחלוטין תישאר בדיכאון טוב זה טוב בשבילך תמשיך להיות בדיכאון יא מגעיל
    סגור
  • 4.
    גיא מרוז חתיך חבלז (ל"ת)
    אחת 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    גיא מרוז - כישלון . כל מה שעשה ..יצא לא טוב.
    טל 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדבר אנשי בן גביר ''האלימים''.. בינתיים מיעוט השמאל מאיים במלחמת אזרחים והפגנות אלימות .
    סגור
  • 2.
    אתה חתיך אם הייתי יודעת הייתי באה להיות איתך בבית (ל"ת)
    אחת 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 1.
    גיא שתיהיה בריא ! אתה לא מעניין אף אחד!
    G 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יכול לחזור הביתה ולעשות תחקיר על עצמך. רק אל תפרסם אותו. כי יש לנו כאבי ראש אחרים
    סגור