ויראלי

טילטיל חושף לראשונה: כך סחטו ממני 300 אלף שקל

כוכב הריאליטי דיבר באופן נדיר: "אף פעם לא סיפרתי, זו פעם ראשונה שאני מוציא את זה, וסליחה ורד. קיבלתי טלפון מחברה טובה שבאו אליה ואמרו שיש איזו קלטת של אשתי וחבר שלי תוקפים מישהו, בדיוק מה שאת אומרת. לא מיני, תוקפים מישהו, המצאה מטורפת, תגיד לי, אני לא יודע מי זו אשתי?"
מערכת ice |  1
טילטיל (צילום צילום מסך אינסטגרם)
טילטיל מספק לא מעט כותרות לאחרונה, אחרי שכתב על החשש מכך שבנו משרת בעזה, על ההתמוטטות של אשתו, כוכב הריאליטי התארח לראיון אצל מיקי לוין ב-TMI, סיפר בפעם הראשונה כיצד נסחט באיומים על ידי גורמים מפוקפקים.
טילטיל אמר בראיון: "אף פעם לא סיפרתי, זו פעם ראשונה שאני מוציא את זה, וסליחה ורד. קיבלתי טלפון מחברה טובה שבאו אליה ואמרו שיש איזו קלטת של אשתי וחבר שלי תוקפים מישהו, בדיוק מה שאת אומרת. לא מיני, תוקפים מישהו, המצאה מטורפת. איזה אלימות? בקושי אשתי מטר, רזה. איזו אלימות? לא הבנתי מה קורה, נכנסתי ללחץ והם רוצים בתמורה לקלטת 250 או 300 אלף שקל שלא לפרסם את זה, כי אם לא, אז הם מפרסמים את זה".

הוא הסביר איך זה קרה: "זה היה ממש אחרי שזכיתי, חודשיים שלושה אחרי שזכיתי. זה היה ב-2016 זכיתי משהו כזה. וואו אף פעם לא הוצאתי את זה, זאת הפעם הראשונה. את כותבת גוגל אין לכלוכים, אין זוהמה, אין טינופת. לא רציתי, אבל עכשיו כבר עבר כל כך הרבה זמן ואת שיודעת ניסו לסחוט אותי בצורה הכי מגעילה שיכולה להיות. זה היה כל כך משפיל. אם אתה לא תשלם, אז הקלטת הזאת תפורסם. תגיד לי, אני לא יודע מי זו אשתי?".
רק לאחרונה כאמור, במהלך הראיון, חשף טילטיל: “אני וורד לא ישנים בכלל בלילה, אבל זה לא רק אנחנו. בוא נדבר על מכלול. אלפי משפחות בישראל היום שהילדים שלהם לוחמים ולוחמות, לא ישנים בלילה, פשוט קשה מאוד.. אבל אנחנו למען המדינה”.
על ורד הוא סיפר בכאב: “אשתי התמוטטה כבר כמה פעמים, אתה רואה את האישה שלך ככה. אתה רואה את הבת שלך עומדת ומסתכלת עלינו ככה.. זה לא פשוט חבר’ה. רק מי שיש לו חייל בבית או ילדים יכול להבין את העוצמה של מה שקורה לנו בבית. הבית לא מתפקד. ורד על כדורים. אני היחידי שעוד מצליח קצת להחזיק אותה, אבל זה לא עובד ככה”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבנאדם הזוי מחפש תשומת לב לא מאמין לו. (ל"ת)
    מוני 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור