ויראלי

אברי גלעד חושף: זה המהלך החריג שיעשה היום

המגיש כתב בפייסבוק שלו: "בדרך כלל אני לא שם דגל על האוטו. זה עושה לי רעש מעצבן בבין עירוני. אבל היום שמתי שניים. גאה שזהו דגלי, גאה שזהו עמי, מתפלל שעוד נניף אותו בשמחה שאינה מהולה בכל כך הרבה כאב וצער. שימו לכם דגל. עוד לא מאוחר"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
תחת כותרת קצרה "חסר", כתב אברי גלעד בדף הפייסבוק שלו מה הוא שם לב שנעלם יותר מתמיד לקראת יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל, הדגלים המתנופפים מבעד לחלונות הרכבים בכבישים.
גלעד פתח וכתב בפוסט שהעלה: "שמתם לב שמשהו חסר היום? ואני לא מכוון לכל הנשמות שהלכו מאיתנו השנה, ולכל החטופים והחטופות שטרם שבו, ולחבלי הארץ הנטושים, ולעסקים המתפוררים, ולחיבת האומות, ולמנהיגות אמיתית, ולתפקוד הממשלה, ועוד ועוד".

גלעד המשיך: "כל אלה חסרים, חסרים מאד. אבל אני מדבר דווקא על הדגלים. אין דגלים על המכוניות. אין בכלל.  ואני מרגיש שדווקא היום מכל הימים חשוב לשים דגל על הבית, על האוטו. דגל של שייכות, של תקווה, של מחוייבות לעתיד של תיקון".
לסיום הוא כתב: "בדרך כלל אני לא שם דגל על האוטו. זה עושה לי רעש מעצבן בבין עירוני. אבל היום שמתי שניים. גאה שזהו דגלי, גאה שזהו עמי, מתפלל שעוד נניף אותו בשמחה שאינה מהולה בכל כך הרבה כאב וצער. שימו לכם דגל. עוד לא מאוחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה