ויראלי

אביב גפן חוגג יום הולדת 51: "מתפלל למען החזרת כל החטופים"

אביב גפן, חגג בסוף השבוע האחרון יחד עם בני משפחתו ועם ארוסתו הטרייה את יום הולדתו ה-51, במסיבת יום הולדת צנועה שערכו בביתם. צפו
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום צילום יחצ - דן דיזיין סנטר)
אביב גפן, אחד הזמרים האהובים בישראל, חגג בסוף השבוע האחרון יחד עם בני משפחתו ועם ארוסתו הטרייה את יום הולדתו ה-51, במסיבת יום הולדת צנועה שערכו בביתם.
בסדרה של סטורים שהעלה אביב גפן הוא העלה תחילה תמונה שלו ושל כל בני משפחתו בחגיגות יום ההולדת. בהמשך, העלה גפן סרטון שלו יחד עם בנו אליוט גפן, כשהוא מחזיק בעוגה בידו עלייה נרות דולקים.
בסרטון אומר גפן: "תודה רבה לכולם", כשבשלב זה הוא פונה לבנו אליוט ואומר לו: "אתה רוצה לכבות את הנרות?". בסופו של דבר, גפן בעצמו כיבה את כל הנרות לא לפני שהוא פנה לבנו ובירך, כשהוא התפלל למען החזרת החטופים: "אני מתפלל למען החזרת כל החטופים".
כידוע, מתחילת המלחמה אביב גפן הוא אחד האמנים הפעילים ביותר בישראל. הוא מופיע בבתי חולים, בסיסים, מול מפונים, בהלוויות ומנסה לתת מעצמו כמה שיותר. גם בגזרת החטופים, גפן מתבטא באופן קבוע למען שחרורם משבי החמאס.
אביב גפן חוגג יום הולדת (סטורי אביב גפן)
לאחרונה, חשף גפן כי לראשונה בחייו הוא לא יעשה את ליל הסדר בערב חג הפסח: לראשונה בחיי לא אעשה סדר פסח, מבחינתי אין 'חג חירות' בזמן שיש חטופים בעזה", כתב גפן בחשבון האינסטגרם שלו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה