ויראלי

אסי עזר במסר תקיף: "באירופה פוחדים מהאלימות האיסלאמיסטית"

אחרי העלייה  של עדן גולן לגמר, עזר כתב: "ישראל מזנקת למקום השני בהימורים לזכייה באירוויזיון בשבת, לכאורה מפתיע, אבל לא באמת. איך זה קרה? שלוש סיבות"
מערכת ice |  5
אסי עזר (צילום אינסטגרם)
אסי עזר פתח את הבוקר שלו בצורה הכי נעימה שיש. גם הוא התרגש מאוד לראות את הזינוק המטאורי שרושמת הבוקר [שישי] עדן גולן יחד עם שירה 'הוריקן' שמייצג את ישראל באירוויזיון 2024 ויש לו תובנות משמעותיות לקראת הגמר.
עזר כתב: "בוקר טוב, ישראל מזנקת למקום השני בהימורים לזכייה באירוויזיון בשבת, לכאורה מפתיע, אבל לא באמת. איך זה קרה? שלוש סיבות. הסיבה הראשונה והמשמעותית ביותר בעיניי: אירופה איתנו, בניגוד לרעש ברחוב, להפגנות של תומכי חמאס ואמנים צדקנים, הרוב המוחץ של הציבור באירופה פוחד מהאלימות וההשתלטות האיסלאמיסטית, אתמול הם הצביעו לנו כאות הזדהות וכאות מחאה".
 
עוד המשיך: "היהודים ברחבי העולם כולו התגייסו עבור ישראל. תודה לכם חבר'ה. אתמול הוכחנו לאירופה מה זה עם אחד. הלוואי ונעשה אותו הדבר בשבת. כל מי שמכיר מישהו באירופה, ארצות הברית, אוסטרלייה, עודדו אותם להצביע. אני אעלה כאן בשבת סרטון שתוכלו לשתף שמעודד הצבע מכל מדינות העולם".
 
לסיום כתב: "והסיבה הכיפית ביותר - אנחנו פשוט מצוינים. תראו את הצוות הזה, כולם מוכשרים אחד אחד וכולן יחד יצרו את השיר המושלם והביצוע הכי מדויק שהאירוויזיון ראה אתמול. וכשזה טוב, זה עובד. כל הכבוד עדן, כל הכבוד לכל הצוות שמקיף אותך בראשותו של יואב צפיר. בהצלחה בשבת, כולנו מאחוריכם ולצדכם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אירופה לא רצתה יהודים על אדמתה , נראה לי שלאט לאט
    ..... 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מתחרטים
    סגור
  • 4.
    מסכימה עם כל מילה!
    סילי 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרוב בעדנו ואני יודעת את זה!. הרוב פשוט לא חייב לצעוק את עצמו כמו המיעוט. הקבוצה הקטנה תמיד עושה את הרעש הכי גדול. עדן והרקדנים היו מעולים ונתנו הופעה לא נשכחת. אי אפשר להישאר עדיש לשיר, לביצוע והעמדה שישראל נתנה אתמול על הבמה. בהצלחה בשבת. אמן
    סגור
  • 3.
    באירופה פוחדים פוחדים - לא עושים כלום
    אפרת 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צריך לדלוח כמה פלוגות מג"ב + לה פמיליה
    סגור
  • 2.
    ארוויזיון
    מתי 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישר כוח כל הכבוד.עם ישראל חי
    סגור
  • 1.
    אירופה תהפוך לאירפהסטאן עם שליטה מוסלמית וחוקי השריעה (ל"ת)
    טדי 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור