ויראלי

איתי לוי חושף לראשונה: כך נבנתה הסולחה עם אייל גולן

הזמר סיפר על הסולחה עם אייל גולן: "ברור. אני חושב ששנינו הגענו למקום כזה, הזמן עושה את שלו. כל אחד מאיתנו התבגר והתגבר. "חבר משותף עשה את החיבור ואז אני התקשרתי לאייל. אמרתי, 'איפה אתה?'. הוא אמר, 'בבית'. קבענו. באתי. ישבנו. עשר דקות דיברנו על מה שצריך, ושלוש וחצי שעות צחקנו ודיברנו על הכל"
מערכת ice |  1
איתי לוי ואייל גולן (צילום ערן חן צלמים)
אין ספק שאיתי לוי בשיאו בשנים האחרונות. מלבד קריירה של זמר מצליח שממלא את ההיכלים הגדולים בישראל, הפך לשחקן עם המחזמר קזבלן בבימה בו הוא מככב, מוביל קמפיין פרסומיים וגם שופט רייאליטי בקשת 12. אבל מה השתנה בו שגרם להכל להצליח?
לוי סיפר בראיון לחג במאקו על הגישה הסלחנית שנקט לאחרונה והביאה לסולחה עם אייל גולן: "ברור. אני חושב ששנינו הגענו למקום כזה, הזמן עושה את שלו. כל אחד מאיתנו התבגר והתגבר. "חבר משותף עשה את החיבור ואז אני התקשרתי לאייל. אמרתי, 'איפה אתה?'. הוא אמר, 'בבית'. קבענו. באתי. ישבנו. עשר דקות דיברנו על מה שצריך, ושלוש וחצי שעות צחקנו ודיברנו על הכל".

על האפשרות להופיע ביחד: "שיתפנו פעולה בעבר והיו לנו תכנונים לעשות מופע משותף, אבל הגענו לדשא, לא לבמה (צוחק). אני מאמין שבפעם הבאה גם נעלה לבמה. בעזרת השם שזה יקרה, אני מאוד אשמח. אני מאוד אוהב את העשייה של אייל ואת המוזיקה שלו, ואני חושב שהוא אוהב את שלי". 
בינתיים, תביעה הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עו״ד עדי אלבוים עבור המפיק יונתן גרבינסקי נגד חברת נציגיו של הזמר איתי לוי, "אן אמ סי יונייטד אנטרטיימנט", זאת לאחר שלטענתו של המפיק סירבו לכאורה להשיב לו כספי מקדמה בגובה של יותר מ-100 אלף שקלים למופע של הזמר שנאלץ להתבטל עקב מבצע שומר החומות לפני כשנתיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Not my cup of tea (ל"ת)
    ערסים 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור