ויראלי

התאומה המפורסמת חושפת: "עברתי הריון כימי"

נויה קרקו, חצי מצמד התאומות נוי והדר, שיתפה כי עברה הריון כימי. "זה משהו שאף אחת לא רוצה לשמוע עליו, במיוחד לא כשאת מנסה להביא ילד לעולם", כתבה והוסיפה: "כל הנשים שנמצאות בתהליך, כל הנשים שמחכות ומצפות, מחזקת אתכן ואמן שיגיעו בשורות טובות וכולנו נחבק תינוק בריא בקרוב" 

רוני שיינר | 
בדיקת הריון (צילום אינסטגרם)
נויה קרקו (25) חצי מצמד התאומות "נוי והדר" שיתפה אמש (שלישי) כי עברה הריון כימי. 
"הריון כימי זה משהו שאף אחת לא רוצה לשמוע עליו, במיוחד לא כשאת מנסה להביא ילד לעולם", כתבה נויה. "זה מאוד מבלבל, מצד אחד הבדיקה מראה שזה הריון ומצד שני את מדממת ללא הפסקה ומבינה לבד שמשהו פה לא תקין". 
היא המשיכה וכתבה: "רגשות מעורבים של ציפייה ואכזבה מגיעים להבנה שזה לא הריון. הסיבות ללמה זה קרה לא רלוונטיות. הגוף שלנו לא מכונה וזו לא קלישאה. הגוף מושפע מהכל, בעיקר מהנפש, ובמיוחד מהתקופה הנוראית שהעם שלנו עובר". 

נויה והדר (אינסטגרם)
"מאמינה באמונה שלמה שהכל לטובה. הכל מאת השם שמזמן הכל בצורה הנכונה ביותר עבורי. מאחלת לכל הנשים שנמצאות בתהליך, לכל הנשים שמחכות ומצפות, מחזקת אתכן ואמן שיגיעו בשורות טובות וכולנו נחבק תינוק בריא בקרוב, בעזרת השם". 
נויה נישאה לבן זוגה לירוי טוסנה ביוני 2022. היא ילדה את בנם הבכור, מיכאל, בחודש מרץ בשנה שעברה. "אנחנו רוצות להיות אימהות צעירות. אנחנו מאוד משפחתיות. בגלל שההורים שלנו לא חיים ביחד, אנחנו מאוד רוצות את המשפחה בשביל עצמנו", שיתפו נויה והדר בעבר, במהלך ראיון לתקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה